Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2797
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКундій, Жанна Петрівна-
dc.contributor.authorКундий, Жанна Петровна-
dc.contributor.authorKundiy, Zh.-
dc.contributor.authorБіланова, Лариса Павлівна-
dc.contributor.authorБиланова, Лариса Павловна-
dc.contributor.authorBilanova, L. P.-
dc.date.accessioned2017-11-14T11:41:10Z-
dc.date.available2017-11-14T11:41:10Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКундій Ж. П. Методологічні проблеми оптимізації навчання і професійної підготовки медичних сестер / Ж. П.Кундій, Л. П.Біланова // Інноваційні технології в роботі медичної сестри : матеріали науково-практичної конференції. – Полтава, 2015. – С. 45–52.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2797-
dc.description.abstractУ сучасних умовах сфера функцій і діяльності молодшого медичного персоналу містить у собі не тільки відповідну систему інформативності, а й систему цінностей, методологічних принципів. Відповідно до мети професійної діяльності норми та принципи, що регулюють взаємовідносини медичного персоналу і хворих, набувають особливого, конкретного змісту. Престиж професії медичної сестри неможливий як без глибоких теоретичних, фундаментальних медичних знань, грунтовної практичної підготовки, так і без сумлінного виконання професійного обов’язку, без свідомого підпорядкування своєї праці трудовій дисципліні, медсестринській справі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherАсоціація медичних сестер Полтавської областіuk_UA
dc.titleМетодологічні проблеми оптимізації навчання і професійної підготовки медичних сестерuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KUNDIY.pdf147,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.