Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2805
Назва: Актуальність впровадження міждисциплінарної інтеграції при вивченні фармакології
Автори: Чечотіна, Світлана Юріївна
Дата публікації: 2013
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Чечотіна С. Ю. Актуальність впровадження міждисциплінарної інтеграції при вивченні фармакології / С. Ю. Чечотіна // Український стоматологічний альманах. – 2013. – №4. – С. 86–89.
Короткий огляд (реферат): Міждисциплінарна інтеграція є необхідною складовою в підготовці майбутнього лікаря. Традиційним варіантом побудови міждисциплінарної інтеграції у вищій медичній школі є послідовне вивчення медико-біологічних, фундаментальних і клінічних дисциплін. Фармакологія є інтегрованою наукою, що поєднує доклінічні та клінічні предмети і сприяє формуванню системи професійних знань, умінь та навичок. У статті висвітлені основні види і форми міждисциплінарної інтеграції та актуальність їх використання при викладанні фармакології. Междисциплинарная интеграция является необходимой составляющей в подготовке будущего врача. Традиционным вариантом построения междисциплинарной интеграции в высшей медицинской школе является последовательное изучение медико-биологических, фундаментальных и клинических дисциплин. Фармакология является интегрированной наукой, сочетающей доклинические и клинические предметы и способствует формированию системы профессиональных знаний, умений и навыков. В статье освещены основные виды и формы междисциплинарной интеграции и актуальность их использования при преподавании фармакологии. Interdisciplinary integration is a necessary component in the preparation of a future doctor. Traditional building interdisciplinary integration in higher medical school is a consistent study of biomedical, basic and clinical sciences. Pharmacology is an integrated science, combining pre-clinical and clinical subjects and promotes the formation of professional knowledge and skills. This article presents the main types and forms of interdisciplinary integration and the relevance of their use in the teaching of pharmacology.
Ключові слова: міждисциплінарна інтеграція
фармакологія
навчальний процес
междисциплинарная интеграция
фармакология
pharmacology
study process
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2805
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фармакології, клінічної фармакології та фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aktualnist-uprovadzhennya-mizhdistsiplinarnoyi-integratsiyi-pri-vivchenni-farmakologiyi.pdf249,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.