Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2816
Назва: Оптимізація способів формування клінічного мислення студентів - стоматологів шляхом розуміння прикладного значення дисципліни «Гістологія, цитологія, ембріологія»
Інші назви: Оптимизация способов формирования клинического мышления студентов - стоматологов путем понимания прикладного значение дисциплины «Гистология, цитология, эмбриология»
Оptimization methods of forming of clinical reasoning students dentists by understanding applied discipline «Нistology, cytology, embryology»
Автори: Єрошенко, Галина Анатоліївна
Ерошенко, Галина Анатольевна
Yeroshenko, G.
Гасюк, Наталія Володимирівна
Гасюк, Наталия Владимировна
Gasyuk, N.
Дата публікації: 2014
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Єрошенко Г. А. Оптимізація способів формування клінічного мислення студентів - стоматологів шляхом розуміння прикладного значення дисципліни «Гістологія, цитологія, ембріологія» / Г. А. Єрошенко, Н. В. Гасюк // Світ медицини та біології. — 2014. — № 4 (47). — С. 220—222.
Короткий огляд (реферат): Наявність клінічного мислення є невід’ємною складовою свідомості студента-медика. Особливо гостро це питання, як і питання якості освіти, стоїть відносно студентів-іноземців англомовної форми навчання. Враховуючи той факт, що поряд із знаннями гістологічної термінології фігурує питання саме лінгвістичних аспектів медичної термінології, яка є бар’єром на шляху отримання якісних знань. Запропонований авторами креативний підхід до проведення практичних занять з предмету гістологія, цитологія, ембріологія зі студентами англомовної форми навчання забезпечує формування клінічного мислення і потребує висловлення власної думки в колі студентів під час занять та співпраці із викладачем; Наличие клинического мышления является неотъемлемой составляющей сознания студента-медика. Особенно остро этот вопрос, как и вопрос качества образования, стоит относительно студентов-иностранцев англоязычной формы обучения. Учитывая тот факт, что наряду с знаниями гистологической терминологии фигурирует вопрос именно лингвистических аспектов медицинской терминологии, которая является барьером на пути получения качественных знаний. Предложенный авторами креативный подход к проведению практических занятий по предмету гистология, цитология, эмбриология со студентами англоязычной формы обучения обеспечивает формирование клинического мышления и требует выражения собственного мнения в кругу; The presence of clinical thinking is an integral part of the consciousness of the student-medic. Especially sharply this question and the issue of quality of education, stands against foreign students in English learning. Given the fact that along with knowledge histological terminology appears a question of the linguistic aspects of medical terminology, which is a barrier on the way of obtaining high-quality knowledge. Authors ' creative approach to conducting practical lessons on the subject of histology, сytology, embryology with students of English form of teaching leads to the formation of clinical thinking and requires expressing their views in a circle of students during classes and cooperation with the teacher.
Ключові слова: освіта
мислення
аналіз
синтез
образование
мышление
анализ
синтез
education
thinking
analysis
synthesis
ISSN: 2079-8334
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2816
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра біології
Наукові праці. Кафедра гістології, цитології та ембріології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Optimization_methods_of_forming .pdf158,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.