Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2852
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрейко, Світлана Станіславівна-
dc.contributor.authorАндрейко, Светлана Станиславовна-
dc.contributor.authorAndreiko, S. S.-
dc.contributor.authorБілецька, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorБилецкая, Виктория Викторовна-
dc.contributor.authorBiletska, V. V.-
dc.contributor.authorМартиненко, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorМартыненко, Наталья Владимировна-
dc.contributor.authorMartynenko, N. V.-
dc.date.accessioned2017-11-15T07:01:44Z-
dc.date.available2017-11-15T07:01:44Z-
dc.date.issued2016-04-14-
dc.identifier.citationС. С. Андрейко Доцільність використання ігрових технологій у вивченні гуманітарних дисциплін студентами ВНЗ/ С. С. Андрейко, В. В. Білецька, Н. В. Мартиненко // Гуманітарна складова у світлі сучасних освітніх парадигм : матеріали Всеукраїнської дистанційної науково-практичної конференції з міжнародною участю (14-15 квітня 2016р., Харків). – Х: Вид-во НФаУ, 2016. – С. 8–12.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2852-
dc.description.abstractНа сьогодні впровадження інноваційних технологій у процес радикального реформування системи освіти України посідає одне з провідних місць. Особлива увага до цього питання пояснюється в першу чергу потребою оновлення та удосконалення змісту навчальних курсів гуманітарних дисциплін шляхом залучення компетентнісного підходу. Останній передбачає активне впровадження в навчальний процес інтерактивних педагогічних технологій, без яких неможлива повноцінна інтеграція українських освітян у світовий культурно-освітній простір. Крім того, до сьогодні дискусійним лишається питання підвищення ефективності навчального процесу у вищому навчальному закладі, досягнення високого інтелектуального розвитку студентів, забезпечення оволодіння ними навичками саморозвитку особистості. Значною мірою цього можна досягти, шляхом впровадження ігрових технологій у систему освіти ВНЗ. Завдання знаходження оптимальних варіантів і моделей ігрової взаємодії стосовно умов вищої школи в Україні обумовлює актуальність даного дослідження.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарків. Видавництво НФаУ 2016uk_UA
dc.titleДоцільність використання ігрових технологій у вивченні гуманітарних дисциплін студентами ВНЗuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
andreiko S.S..pdf171,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.