Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2852
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Андрейко, Світлана Станіславівна | - |
dc.contributor.author | Андрейко, Светлана Станиславовна | - |
dc.contributor.author | Andreiko, S. S. | - |
dc.contributor.author | Білецька, Вікторія Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Билецкая, Виктория Викторовна | - |
dc.contributor.author | Biletska, V. V. | - |
dc.contributor.author | Мартиненко, Наталія Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Мартыненко, Наталья Владимировна | - |
dc.contributor.author | Martynenko, N. V. | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-15T07:01:44Z | - |
dc.date.available | 2017-11-15T07:01:44Z | - |
dc.date.issued | 2016-04-14 | - |
dc.identifier.citation | С. С. Андрейко Доцільність використання ігрових технологій у вивченні гуманітарних дисциплін студентами ВНЗ/ С. С. Андрейко, В. В. Білецька, Н. В. Мартиненко // Гуманітарна складова у світлі сучасних освітніх парадигм : матеріали Всеукраїнської дистанційної науково-практичної конференції з міжнародною участю (14-15 квітня 2016р., Харків). – Х: Вид-во НФаУ, 2016. – С. 8–12. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2852 | - |
dc.description.abstract | На сьогодні впровадження інноваційних технологій у процес радикального реформування системи освіти України посідає одне з провідних місць. Особлива увага до цього питання пояснюється в першу чергу потребою оновлення та удосконалення змісту навчальних курсів гуманітарних дисциплін шляхом залучення компетентнісного підходу. Останній передбачає активне впровадження в навчальний процес інтерактивних педагогічних технологій, без яких неможлива повноцінна інтеграція українських освітян у світовий культурно-освітній простір. Крім того, до сьогодні дискусійним лишається питання підвищення ефективності навчального процесу у вищому навчальному закладі, досягнення високого інтелектуального розвитку студентів, забезпечення оволодіння ними навичками саморозвитку особистості. Значною мірою цього можна досягти, шляхом впровадження ігрових технологій у систему освіти ВНЗ. Завдання знаходження оптимальних варіантів і моделей ігрової взаємодії стосовно умов вищої школи в Україні обумовлює актуальність даного дослідження. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Харків. Видавництво НФаУ 2016 | uk_UA |
dc.title | Доцільність використання ігрових технологій у вивченні гуманітарних дисциплін студентами ВНЗ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
andreiko S.S..pdf | 171,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.