Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2853
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКаськова, Людмила Федорівна-
dc.contributor.authorКаськова, Людмила Фёдоровна-
dc.contributor.authorKaskova, L. F.-
dc.contributor.authorКарпенко, Ольга Олександрівна-
dc.contributor.authorКарпенко, Ольга Александровна-
dc.contributor.authorKarpenko, O. O.-
dc.contributor.authorАбрамова, Олена Едуардівна-
dc.contributor.authorАбрамова, Елена Эдуардовна-
dc.contributor.authorAbramova, E. E.-
dc.contributor.authorАндріянова, Ольга Юріївна-
dc.contributor.authorАндриянова, Ольга Юрьевна-
dc.contributor.authorAndriyanova, O. Yu.-
dc.contributor.authorЧуприна, Леонід Федорович-
dc.contributor.authorЧуприна, Леонид Фёдорович-
dc.contributor.authorChuprina, L. F.-
dc.contributor.authorВащенко, Ірина Юріївна-
dc.contributor.authorВащенко, Ирина Юрьевна-
dc.contributor.authorVashchenko, I. Yu.-
dc.date.accessioned2017-11-15T07:12:24Z-
dc.date.available2017-11-15T07:12:24Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПідготовка висококваліфікованого спеціаліста – основа впровадження кредитно-модульної системи навчання / Л. Ф. Каськова, О. О. Карпенко, О. Е. Абрамова [та ін.] // Нові напрямки впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичному навчальних закладах України III –IV рівнів акредитації : матеріали Всеукр. наук. навч.-метод. конф., Тернопіль, 12-13 травня 2011 р. // Медична освіта. – 2011. – № 3. – С. 82–84.uk_UA
dc.identifier.issnУДК 616.314 – 002: 378.147-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2853-
dc.description.abstract. Навички і знання, що набувають студенти в процесі навчання у ВНЗі закладають основи загальної і професійної самоосвіти, придбання нових знань необхідних для всього періоду творчої діяльності майбутнього спеціаліста;Навыки и знания, которые приобретают студенты в процессе обучения в ВУЗе закладывают основы общего и профессионального самообразования, приобретения новых знаний необходимых для всего периода творческой деятельности будущего специалиста;Skills and knowledge that students acquire during training at the university are laying the foundations of general and professional self-education acquisition of new knowledge required for the entire period of creative activity of the future specialist.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.subjectсамоосвітаuk_UA
dc.subjectнавичкиuk_UA
dc.subjectзнанняuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectсамообразованиеuk_UA
dc.subjectнавыкиuk_UA
dc.subjectзнанияuk_UA
dc.subjectстудентыuk_UA
dc.subjectself-educationuk_UA
dc.subjectskillsuk_UA
dc.subjectknowledgeuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.titleПідготовка висококваліфікованого спеціаліста – основа впровадження кредитно-модульної системи навчанняuk_UA
dc.title.alternativeПодготовка высококвалифицированного специалиста – основа внедрения кредитно-модульной системы обученияuk_UA
dc.title.alternativePreperation highly skilled specialists – basis of credit education systemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра післядипломної освіти лікарів-стоматологів
Наукові праці. Кафедра дитячої терапевтичної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Preperation_highly_skilled_specialists.pdf193,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.