Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3101
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисаченко, Ольга Дмитрівна-
dc.contributor.authorЛисаченко, Ольга Дмитриевна-
dc.contributor.authorLisachenko, O.-
dc.date.accessioned2017-11-20T08:43:50Z-
dc.date.available2017-11-20T08:43:50Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛисаченко О. Д. Роль міждисциплінарної інтеграції у формуванні клінічного мислення студента // Вісник проблем біології та медицини. – 2012. – Вип. 3, Т. 2 (95). – С. 133–135.uk_UA
dc.identifier.issn2077 - 4214-
dc.identifier.otherУДК 378. 147-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3101-
dc.description.abstractДля лікаря важливо мати не лише високий рівень теоретичної підготовки, а й досконало володіти практичними навиками та вміннями. Організація навчального процесу кафедри гістології, цитології та ембріології максимально направлена на орієнтацію студентів до їх майбутньої практичної діяльності, на розвиток у них практичного мислення, на підготовку спеціалістів високого професійного рівня, здатних в майбутньому діагностувати хвороби, успішно їх лікувати та планувати дієві заходи щодо їх профілактики; Для врача важно иметь не только высокий уровень теоретической подготовки, но и в совершенстве владеть практическими навыками и умениями. Организация учебного процесса кафедры гистологии, цитологии и эмбриологии максимально направлена на ориентацию студентов к их будущей практической деятельности, на развитие у них практического мышления, на подготовку специалистов высокого профессионального уровня, способных в будущем диагностировать болезни, успешно их лечить и планировать действенные меры по их профилактике; For the doctor is not only important to have a high academic level, but also fully own skills and abilities. The process of implementing Department of Histology, Cytology and Embryology, as indicated orientation of students to practical work in the development of their clinical thinking, learning in a professional manner, which can diagnose the disease in the future, treat them well and to plan effective prevention.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.subjectміждисциплінарна інтеграціяuk_UA
dc.subjectгістологіяuk_UA
dc.subjectцитологіяuk_UA
dc.subjectембріологіяuk_UA
dc.subjectклінічне мисленняuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectмеждисциплинарная интеграцияuk_UA
dc.subjectгистологияuk_UA
dc.subjectцитологияuk_UA
dc.subjectэмбриологияuk_UA
dc.subjectклиническое мышлениеuk_UA
dc.subjectучебный процессuk_UA
dc.subjectinterdisciplinary integrationuk_UA
dc.subjecthistologyuk_UA
dc.subjectcytologyuk_UA
dc.subjectembryologyuk_UA
dc.subjectclinical reasoninguk_UA
dc.subjectlearning processuk_UA
dc.titleРоль міждисциплінарної інтеграції у формуванні клінічного мислення студентаuk_UA
dc.title.alternativeРоль междисциплинарной интеграции в формировании клинического мышления студентаuk_UA
dc.title.alternativeThe Role Of The Interdisciplinary Integrations In The Formation Of The Clinical Thinking Of Studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра гістології, цитології та ембріології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rol_mezhdistsiplinarnoy_integratsii_v_formirovanii_klinicheskogo_myshleniya_studenta.pdf71,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.