Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3109
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкрипник, Ігор Миколайович-
dc.contributor.authorСкрыпник, Игорь Николаевич-
dc.contributor.authorSkrypnyk, I.-
dc.contributor.authorНовак, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorНовак, Ольга Владимировна-
dc.contributor.authorNovak, O.-
dc.contributor.authorДудченко, Максим Андрійович-
dc.contributor.authorДудченко, Максим Андреевич-
dc.contributor.authorDudchenko, M.-
dc.contributor.authorШапошник, Ольга Анатоліївна-
dc.contributor.authorШапошник, Ольга Анатольевна-
dc.contributor.authorShaposhnyk, O.-
dc.contributor.authorДудченко, Максим Олександрович-
dc.contributor.authorДудченко, Максим Александрович-
dc.contributor.authorDudchenko, M.-
dc.contributor.authorПриходько, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorПриходько, Наталия Петровна-
dc.contributor.authorPrykhodko, N.-
dc.date.accessioned2017-11-20T09:18:45Z-
dc.date.available2017-11-20T09:18:45Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПерспективи, напрямки й особливості Болонського процесу в вищих медичних закладах України / І. М. Скрипник, О. В. Новак, М. А. Дудченко [та ін.] // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору : зб.наук.пр. – К., 2011. – Т. 1, Дод. 2 до № 3. – С. 521–527.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3109-
dc.description.abstractМаючи широкий діапазон навчальних програм і педагогічний досвід, а також зміни з урахуванням програми і можливість ротацій змістових модулів за бажанням, є можливість, не порипуючи загального Болонського принципу навчальної програми, поліпшити якість підготовки лікарів у наявних умовах найближчих і віддалених перспектив. Запропоновані нами варіант корекції модульної системи в навчальному процесі дають можливість покращити підготовку лікарів високої кваліфікації в вищих навчальних закладах ; Имея широкий диапазон учебных программ и педагогический опыт, а также .изменения с учетом программ и возможности ротаций содержательных модулей по желанию, есть возможность, не нарушая общего Болонского принципа учебной программы, улучшить качество подготовки врачей в имеющихся условиях ближайших и отдаленных перспектив. Предлагаемые нами варианты коррекции модульной системы в учебном процессе дают возможность улучшить подготовку врачей высокой квалификации в высших учебных заведениях ; We have a wide range of educational programs and teaching experience, changes in view of the program and the possibility of rotations content modules. We can to improve the quality of doctors in the existing conditions of nearby and distant prospect without violating the general principle of the Bologna curriculum. We propose the options of correction our modular system in the learning process that gives possibility for better qualified training of doctors in higher education.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнститут вищої освіти НАМП Україниuk_UA
dc.subjectБолонський процесuk_UA
dc.subjectБолонский процесuk_UA
dc.subjectBologna processuk_UA
dc.subjectмедичні кадриuk_UA
dc.subjectмедицинские кадрыuk_UA
dc.subjectmedical staff traininguk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk_UA
dc.titleПерспективи, напрямки й особливості Болонського процесу в вищих медичних закладах Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
persp_napr_i_osobl_bol_procs.pdf385,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.