Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3224
Назва: Формування професійної особистості майбутніх лікарів шляхом вивчення когнітивних стилей
Інші назви: Formation offuture doctors professional personality by studying cognitive styles
Автори: Скрипник, Ігор Миколайович
Скрыпник, Игорь Николаевич
Skrypnyk, I.
Приходько, Наталія Петрівна
Приходько, Наталия Петровна
Prykhodko, N.
Гопко, Олександр Феліксович
Гопко, Александр Феликсович
Gopko, O.
Новак, Ольга Володимирівна
Новак, Ольга Владимировна
Novak, O.
Дата публікації: 15-тра-2015
Видавець: Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського, «Укрмедкнига»
Бібліографічний опис: Формування професійної особистості майбутніх лікарів шляхом вивчення когнітивних стилей / І. М. Скрипник, Н. П. Приходько, О. Ф. Гонко, О. В. Новак // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України : матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 15-16 травня 2014 р.). – Тернопіль, 2014. – С. 365–367.
Короткий огляд (реферат): Ефективність навчання визначається особистістю студента, який повинен усвідомлювати та брати на себе певну частку відповідальності за результати навчання. Такий підхід в формуванні професійної особистості диктує необхідність при розгляді сугносгі поняття «навчання» зміщувати акценти з викладацької діяльності на діяльність студента. Вивчивши когнітивні стратегії та прийоми студента, викладач, в свою чергу, повинен створити сприятливе середовище в навчальному процесі, що дозволяє студенту бути активним його учасником і розвивати в собі здатність до самонавчання та формування кваліфікованого спеціаліста ; The effectiveness of training is determined by the student’s individuality. He must be aware and to take on some responsibility for learning outcomes. This approach to the formation of professional personality dictates the necessity to transfer the emphasis from teaching to student activities. After examining the student’s cognitive strategies and techniques teacher must create an enabling environment in the educational process. This allows the student to be an active participant in the learning process and develop the ability to self-learning and the formation of a qualified professional.
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3224
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
formuv_prof_osob_majb_likar.pdf297,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.