Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3331
Назва: | До проблеми формування етико-деонтологічної культури у студентів-стоматологів |
Інші назви: | К проблеме формирования этико-деонтологической культуры у студентов-стоматологов The problem of the formation of ethical and deontological culture among students-dentists |
Автори: | Ющенко, Юлія Петрівна Ющенко, Юлия Петровна Yushchenko, Y. P. Павленкова, Оксана Сергіївна Павленкова, Оксана Сергеевна Pavlenkova, O. S. |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» |
Бібліографічний опис: | Ющенко Ю. П. До проблеми формування етико-деонтологічної культури у студентів-стоматологів/ Ю. П. Ющенко, О. С. Павленкова// Сучасні технології управління навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах : матеріали навчально-наукової конференції з міжнародною участю – Полтава, 2014. – С. 256–258. |
Короткий огляд (реферат): | Однією з головних умов досягнення успіху в лікуванні є довіра хворого до лікаря. Аналіз стоматологічної практики свідчить, що конфлікти, пов’язані з невмінням спілкуватися з пацієнтом і завойовувати його довіру, виникають найчастіше за будь-які інші скарги. Щоб завоювати цю довіру, недостатньо мати високі фахові знання, треба ще вміти знайти підхід до хворого. Встановлення довірливого міжособистісного контакту в системі «лікар-пацієнт», ефективне спілкування лікаря з пацієнтом у процесі лікування є провідними факторами до успішного лікування. Слід підкреслити, що деонтологія у стоматології тісно пов’язана з профілактикою конфліктних ситуацій у системі міжособистісних відносин «лікар-пацієнт». Крім того успіх стоматологічного лікування багато в чому залежить від психологічних аспектів адаптації пацієнтів до певних стоматологічних втручань. Взагалі, психологічні знання, навики і вміння лікаря-стоматолога складають важливий аспект медичної деонтології, оскільки дозволяють йому визначити індивідуально-психологічні особливості особистості пацієнта для вибору найкращої тактики при стоматологічному обслуговуванні. При неспроможності лікаря-стоматолога діагностувати тип особистості пацієнта, при незнанні ним алгоритму поведінки з людьми того чи іншого характерологічного типу і невмінні психологічно правильно вибудувати свою домінантну роль у лікувальному процесі підвищується ймовірність підвищення впливу суб’єктивних оцінок, продукованих самим пацієнтом. Тому з метою ефективної взаємодії у системі «лікар-пацієнт» варто враховувати характер, темперамент, тип нервової системи пацієнта. Знання різних характерологічних типів пацієнтів необхідні будь-якому лікарю, і перш за все для того, щоб застосовувати психотерапевтичний вплив у рамках деонтологічної поведінки лікаря-стоматолога. Разом з тим питання, пов’язані з вивчення типів реагування пацієнтів з різними характерологічними особливостями на стоматологічному прийомі, їх впливом на процес на адаптації до різних стоматологічних практик, вивчені недостатньо. |
Ключові слова: | етика деонтологія навчальний процес студенти этика деонтология учебный процесс студенты ethics deontology learning process students |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3331 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра дитячої терапевтичної стоматології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
yup.pdf | 218,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.