Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3359
Назва: Методи організації дистанційного навчання в післядипломній освіті
Інші назви: Методы организации дистанционного обучения в последипломном образовании
Methods of organization of the distance education during postgraduate education
Автори: Скрипник, Ігор Миколайович
Скрыпник, Игорь Николаевич
Skrypnyk, I. M.
Потяженко, Максим Макарович
Потяженко, Максим Макарович
Potyazhenko, M. M.
Соколюк, Ніна Людвігівна
Соколюк, Нина Людвиговна
Sokolyuk, N. L.
Люлька, Надія Олександрівна
Люлька, Надежда Александровна
Lyulka, N. O.
Гаєвський, Сергій Олександрович
Гаевский, Сергей Александрович
Gajevsky, S. O.
Дата публікації: 21-тра-2009
Видавець: Тернопіль ТДМУ "Укрмедкнига"
Бібліографічний опис: Методи організації дистанційного навчання в післядипломній освіті / І. М. Скрипник, М. М. Потяженко, Н. Л. Соколюк [та ін.] // Проблеми інтеграції української медичної освіти у світовий освітній простір : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф., (Тернопіль, 20–21.05.09 р.). – Тернопіль, 2009. – С. 286–287.
Короткий огляд (реферат): При розробці системи дистанційного найманця необхідно враховувати доступність каналів зв’язку, їх пропускну здатність, вартість обладнання та трафіку, кількість викладачів та слухачів, триваліст ь очних сесій. Необхідно забезпечити етапність навчання, інтерактивність, контроль знань, методичне та інформаційне забезпечення в електронному вигляді ; При разработке систем дистанционного обучения необходимо учитывать доступность каналов связи, их пропускную способность, стоимость оборудования и трафика, количество преподавателей и студентов, длительность очных сессий. Необходимо обеспечить этапностъ образования, интерактивность, контроль знаний, методическое и информационное обеспечение в электронном виде During the development of the distance education system necessary to value accessibility a channel relationship, their reception capacity, cost of the equipment and traffic, amount of the teachers and student, duration of internal teaching. Necessary to provide stage of education, interactiveness, test the knowledges, methodical and dataware in electronic type.
Ключові слова: дистанційне навчання
дистанционное обучение
distance education
післядипломна освіта
последипломное образование
postgraduate education
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3359
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1
Наукові праці. Кафедра внутрішніх хвороб та медицини невідкладних станів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
metodu_org_dyst_navch.pdf184,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.