Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3390
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСілкіна, Юлія Валеріївна-
dc.contributor.authorСилкина, Юлия Валерьевна-
dc.contributor.authorSilkina, Yu.-
dc.contributor.authorЧайковський, Юрій Богданович-
dc.contributor.authorЧайковский, Юрий Богданович-
dc.contributor.authorChaikovsky, Yu.-
dc.contributor.authorШепітько, Володимир Іванович-
dc.contributor.authorШепитько, Владимир Иванович-
dc.contributor.authorShepit’ko, V.-
dc.date.accessioned2017-11-23T13:12:21Z-
dc.date.available2017-11-23T13:12:21Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСілкіна Ю. В. Проблеми викладання ембріології у медичних вищих навчальних закладах / Ю. В. Сілкіна, Ю. Б. Чайковський, В. І. Шепітько // Світ медицини та біології. – 2011. – № 3. – С. 160–162.uk_UA
dc.identifier.issn2079-8334-
dc.identifier.otherУДК 611: 378-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3390-
dc.description.abstractУ статті представлені аспекти викладання ембріології на медичних факультетах університетів України та інших країн. Наведений досвід різних навчально-організаційних підходів до цього питання, розставлені акценти на проблемних точках, як то: необхідність збільшення навчальних годин для викладання загальних ембріологічних питань; створення окремого навчального курсу з "Клінічної ембріології" на старших курсах та під час проходження інтернатури сімейних лікарів, педіатрів, неонатологів, який передбачав би викладання клінічних аспектів медичної ембріології, а також основ тератології, прогнозування та ранньої діагностики вроджених вад. Це, з одного боку, підвищить рівень знань студентами загальних питань ембріології людини (фертилізації, факторів впливу на процеси спермато- та овогенезу, розвитку систем та органів людини), а також клінічних проявів дизембріогеній, а з іншого - допоможе створити теоретичну базу для підготовки лікарів-спеціалістів з ембріології, потреба в яких існує в зв'язку із зростанням, у тому числі і в Україні, кількості центрів з екстракорпорального запліднення; В статье представлены аспекты преподавания эмбриологии на медицинских факультетах университетов Украины и других стран. Приведен опыт различных учебно-организационных подходов к этому вопросу, расставлены акценты на проблемных точках: не обходимость увеличения учебных часов для преподавания эмбриологии; преподавание отдельным учебным курсом "Клинической эмбриологии" на старших курсах и во время прохождения интернатуры семейных врачей, педиатров, неонатологов, который предполагал бы зложение клинических аспектов медицинской эмбриологии, а также основ тератологии, прогнозирования и ранней диагностики врожденных пороков. Это, с одной стороны, повысит уровень знаний студентами вопросов эмбриологии человека (фертилизации, факторов влиянияна процессы спермато- и овогенеза, развитие систем и органов человека), а также клинических проявлений дизэмбриогений, а с другой - поможет сформировать теоретическую базу для подготовки врачей-специалистов по эмбриологии, необходимость в которых существует в связи с ростом, в том числе и в Украине, количества центров по экстракорпоральному оплодотворению;The paper presents aspects of teaching embryology at the medical faculties of universities in Ukraine and other countries. An experience of different educational and organizational approaches to this issue is presented, emphasis on the problem points is placed: the need for increased training hours for the teaching of general questions in embryology; for specific training course in "Clinical Embryology" in the higher classes and during the family physicians, pediatricians, neonatologists internship, which would suggest the clinical aspects of medical embryology and teratology, prognosis and early diagnosis of congenital malformations. On one hand, this will increase the level of students knowledge in the field of embryology (fertilization, factors influencing the processes of spermato- and oogenesis, the development of systems and organs), as well as clinical manifestations of dizembryogenies, on the other - will help to develop a theoretical base for training of specialists in embryology, in which there is a need due to growth of the number of clinics for in vitro fertilization, including in Ukraine.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.subjectембріологія людиниuk_UA
dc.subjectклінічна ембріологіяuk_UA
dc.subjectнавчальна програмаuk_UA
dc.subjectэмбриология человекаuk_UA
dc.subjectклиническая эмбриологияuk_UA
dc.subjectучебная программаuk_UA
dc.subjecthuman embryologyuk_UA
dc.subjectclinical embryologyuk_UA
dc.subjectcurriculumuk_UA
dc.titleПроблеми викладання ембріології у медичних вищих навчальних закладахuk_UA
dc.title.alternativeПроблемы преподавания эмбриологии в медицинских вузахuk_UA
dc.title.alternativeProblems of teaching embryology in medical universitiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра гістології, цитології та ембріології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PROBLEMS OF TEACHING EMBRYOLOGY IN MEDICAL UNIVERSITIES.pdf258,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.