Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/364
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкріннік, Євгенія Олександрівна-
dc.contributor.authorЄмець, Анатолій Васильович-
dc.contributor.authorДонченко, Вікторія Іванівна-
dc.date.accessioned2017-09-28T05:54:35Z-
dc.date.available2017-09-28T05:54:35Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСкріннік Є. О. Особистісно-орієнтований підхід як педагогічна умова підготовки майбутніх лікарів до застосування здоров’язбережувальних технологій / Є. О. Скріннік, А. В. Ємець, В. І. Донченко // Wiadomości Lekarskie. – 2017. – Тom LXX. – № 3 cz. l. – С.516–519uk_UA
dc.identifier.otherPubMed/Medine-
dc.identifier.otherEBSCO-
dc.identifier.otherMNISW (11pkt)-
dc.identifier.otherIndex Copernicus-
dc.identifier.otherPBL-
dc.identifier.otherScopus-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/364-
dc.description.abstractВ статті розглядається один із вагомих суспільно значущих результатів підготовки майбутнього лікаря, а саме його готовність до застосування здоров’язбережувальних технологій, засобом реалізації яких мають стати відповідні педагогічні умови на засадах особистісно-орієнтованого підходу. Проведений детальний аналіз літературних джерел щодо визначення основних положень особистісно-орієнтованого підходу, визначене поняття «готовності» майбутніх фахівців до професійної діяльності. Розкрито значення особистісно-орієнтованого підходу у формуванні особистісних якостей майбутніх лікарів. Розглянуто поняття «здоров’язбереження» та «здоров’язбережувальні технології» у педагогічному аспекті. Схарактеризована особистісно-професійна культура майбутнього лікаря, як важливий фактор готовності майбутніх фахівців до професійної діяльності;The article considers one of the weighty socially significant results of the future doctors training, namely, his readiness to use health saving technologies, the means of implementation of which should be the appropriate pedagogical conditions on the basis of a person-oriented approach. A detailed analysis of literary sources on the definition of the main provisions of the personality-oriented approach is carried out, the term of «readiness» of future specialists for professional activity is defined. The importance of the personality-oriented approach in shaping the personal qualities of future doctors is revealed. The term of «health saving» and «health saving technologies» are considered in the pedagogical aspect. The personal and professional culture of the future doctor is characterized as an important factor in the readiness of future specialists for professional work.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherWydawnictwo Alunauk_UA
dc.relation.ispartofseriesТom LXX.;№ 3 cz. l.-
dc.subjectособистісно-орієнтований підхідuk_UA
dc.subjectмайбутні лікаріuk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальні технологіїuk_UA
dc.subjectthe personality-orientated approachuk_UA
dc.subjectfuture doctorsuk_UA
dc.subjecttechnologies of a health-savinguk_UA
dc.titleОсобистісно-орієнтований підхід як педагогічна умова підготовки майбутніх лікарів до застосування здоров’язбережувальних технологійuk_UA
dc.title.alternativePersonal-oriented approach as a pedagogical condition for preparing future doctors to apply health saving tecynologiesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізичної та реабілітаційної медицини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Personal_oriented_approach_as_a_pedagogical_condition.pdf245,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.