Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3669
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВарданян, Анаіт Оганесівна-
dc.date.accessioned2017-11-30T11:53:28Z-
dc.date.available2017-11-30T11:53:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВарданян А. О. Формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх лікарів : автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.04 / А. О. Варданян. – Хмельницький, 2017. – 20 с.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 81'24:61-057.87+378.661(043.3)-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3669-
dc.description.abstractУспішне і результативне формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх лікарів під час навчання можливе при дотриманні таких педагогічних умов: проектування змісту мовної освіти на основі інтеграції та індивідуальної мотивації навчання майбутніх лікарів; використання комплексу інтерактивних технологій навчання, спрямованих на освітню активність студентів; удосконалення навчально-методичного забезпечення з формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх лікарів засобом упровадження авторського спецкурсу; Успешное и результативное формирование профессионально-речевой компетентности будущих врачей во время обучения возможно при соблюдении следующих педагогических условий: проектирование содержания языкового образования на основе интеграции и индивидуальной мотивации обучения будущих врачей; использование комплекса интерактивных технологий обучения, направленных на образовательную активность студентов; совершенствование учебно-методического обеспечения по формированию профессионально-речевой компетентности будущих врачей средством внедрения авторского спецкурса; Successful and effective formation of professional and speech competence of future doctors during studying is possible under the following pedagogical conditions: designing the content of language education on the basis of integration and individual motivation of the future doctors' training; the use of a set of interactive teaching technologies aimed at educational activity of students; improvement of teaching methodology for the formation of professional and speech competence of future doctors by means of implementation of the author's special course.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпрофесійно-мовленнєва компетентністьuk_UA
dc.subjectвищий навчальний закладuk_UA
dc.subjectмайбутній лікарuk_UA
dc.subjectпедагогічна умоваuk_UA
dc.subjectмовна освітаuk_UA
dc.subjectмодель формування професійно-мовленнєвої компетентностіuk_UA
dc.subjectнавчально-методичне забезпеченняuk_UA
dc.subjectпрофессионально-речевая компетентностьuk_UA
dc.subjectвысшее учебное заведениеuk_UA
dc.subjectбудущий врачuk_UA
dc.subjectпедагогическое условиеuk_UA
dc.subjectязыковое образованиеuk_UA
dc.subjectмодель формирования профессионально-речевой компетентностиuk_UA
dc.subjectучебно-методическое обеспечениеuk_UA
dc.subjectprofessional and speech competenceuk_UA
dc.subjecthigher educational establishmentuk_UA
dc.subjectfuture doctoruk_UA
dc.subjectlanguage educationuk_UA
dc.subjectmodel of formation of professional and speech competenceuk_UA
dc.subjectteaching methodologyuk_UA
dc.titleФормування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх лікарівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Автореферати
Авторефетати та дисертації. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
formuvannia_profesiino.pdf767,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.