Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3763
Назва: | Диференційований підхід до самостійного опрацювання студентами курсу "Українська мова" |
Автори: | Лещенко, Тетяна Олександрівна |
Дата публікації: | 1994 |
Видавець: | Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» |
Бібліографічний опис: | Лещенко Т. О. Диференційований підхід до самостійного опрацювання студентами курсу "Українська мова" / Т. О. Лещенко // Форми і методи самостійної роботи студентів : матеріали конф. – Полтава, 1994. – С. 49–50. |
Короткий огляд (реферат): | Висвітлено методи диференційованого підходу до самостійного опрацювання студентами-першокурсниками предмета "Українська мова" залежно від первинного рівня знань. Підкреслено необхідність індивідуального підходу, розмежування рівнів складності завдань. Наголошено на доцільності гуманітаризації навчального процесу, що сприятиме підвищенню інтелектуального потенціалу і кращих морально-етичних якостей майбутніх лікарів |
Ключові слова: | державна мова першокурсник медичний виш рівень знань тести індивідуальний підхід гуманітаризація |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3763 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Diferencijovaniy pidhid.pdf | 187,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.