Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3763
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛещенко, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2017-12-04T12:04:01Z-
dc.date.available2017-12-04T12:04:01Z-
dc.date.issued1994-
dc.identifier.citationЛещенко Т. О. Диференційований підхід до самостійного опрацювання студентами курсу "Українська мова" / Т. О. Лещенко // Форми і методи самостійної роботи студентів : матеріали конф. – Полтава, 1994. – С. 49–50.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3763-
dc.description.abstractВисвітлено методи диференційованого підходу до самостійного опрацювання студентами-першокурсниками предмета "Українська мова" залежно від первинного рівня знань. Підкреслено необхідність індивідуального підходу, розмежування рівнів складності завдань. Наголошено на доцільності гуманітаризації навчального процесу, що сприятиме підвищенню інтелектуального потенціалу і кращих морально-етичних якостей майбутніх лікарівuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.subjectдержавна моваuk_UA
dc.subjectпершокурсникuk_UA
dc.subjectмедичний вишuk_UA
dc.subjectрівень знаньuk_UA
dc.subjectтестиuk_UA
dc.subjectіндивідуальний підхідuk_UA
dc.subjectгуманітаризаціяuk_UA
dc.titleДиференційований підхід до самостійного опрацювання студентами курсу "Українська мова"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diferencijovaniy pidhid.pdf187,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.