Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3781
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛещенко, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorЮфименко, Вікторія Георгіївна-
dc.date.accessioned2017-12-04T13:02:42Z-
dc.date.available2017-12-04T13:02:42Z-
dc.date.issued1995-
dc.identifier.citationЛещенко Т. О. Система методів контролю знань студентів з основ загальної психології / Т. О. Лещенко, В. Г. Юфименко // Удосконалення методів контролю знань студентів : матеріали конф. – Полтава, 1995. – С. 29–30.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3781-
dc.description.abstractПідкреслено, що інтегральна (комплексна) оцінка студента-медика має складатися принаймні з трьох незалежних оцінок: експертної ( студент оцінюється за поточними оцінками, за бесідою-дискусією), тестової та самооцінки (яку ставить собі студент). Таке оцінювання стимулює майбутніх лікарів до посиленої роботи над оволодінням знаннями і практичними навичками з основ загальної психології. Стисло висвітлено історію використання в навчальному процесі системи тестової психодіагностикиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія"uk_UA
dc.subjectоснови психологіїuk_UA
dc.subjectконтроль знаньuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectінтегральна оцінкаuk_UA
dc.titleСистема методів контролю знань студентів з основ загальної психологіїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sistema_metodiv.pdf260,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.