Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/4087
Назва: Науково-педагогічний підхід до викладання топографічної анатомії та оперативної хірургії серед студентів-іноземців медичного факультету
Інші назви: Научно-педагогический подход к преподаванию топографической анатомии и оперативной хирургии для студентов-иностранцев медицинского факультета
Scientifically-pedagogical going near teaching of topographical anatomy and operative surgery for medical faculty’s students-foreigners
Автори: Проніна, Олена Миколаївна
Білич, Анатолій Миколайович
Данильченко, Світлана Іванівна
Половик, Олександр Юрійович
Коптев, Михайло Миколайович
Пронина, Елена Николаевна
Билыч, Анатолий Николаевич
Данильченко, Светлана Ивановна
Половик, Александр Юрьевич
Коптев, Михаил Николаевич
Pronina, O. M.
Bilych, A.
Danilchenko, S.
Polovik, A.
Кoptev, M.
Дата публікації: 2013
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія"
Бібліографічний опис: Науково-педагогічний підхід до викладання топографічної анатомії та оперативної хірургії серед студентів-іноземців медичного факультету / О. М. Проніна, А. М. Білич, С. І. Данильченко [та ін.] // Світ медицини та біології. – 2013. – №. 2. – С. 148–149.
Короткий огляд (реферат): У статті приведені дані щодо впровадження у навчальний процес нових методів викладання топографічної анатомії і оперативної хірургії, направлених на прищеплення у студентів-іноземців медичного факультету клінічного мислення стосовно топографо-анатомічних особливостей тієї чи іншої ділянки тіла. Викладання другої складової частини предмету – оперативної хірургії базується на тісному поєднанні глибоких знань топографічної анатомії тієї ділянки, де проводиться операція, з обґрунтованим оперативним доступом і оперативним прийомом; В статье приведены данные относительно внедрения в учебный процесс новых методов преподавания топографической анатомии и оперативной хирургии, направленных на привитие у студентов-иностранцев медицинского факультета клинического мышления относительно топографо-анатомических особенностей той или иной области тела. Преподавание второй составной части предмета – оперативной хирургии базируется на тесной взаимосвязи глубоких знаний топографической анатомии той области, где проводится операция, с обоснованным оперативным доступом и оперативным приёмом;In the article cited data in relation to introduction in the educational process of new methods of topographical anatomy and operative surgery’s teaching, sent to directing for the students-foreigners of clinical thought of relatively topographical-anatomical features of body’s one or another area. Teaching of the second component part of object – is based operative surgery on close intercommunication of thorough knowledge of topographical anatomy of that area, where an operation is conducted, with reasonable operative access and operative reception
Ключові слова: навчальний процес
топографічна анатомія і оперативна хірургія
іноземні студенти
учебный процесс
топографическая анатомия и оперативная хирургия
иностранные студенты
educational process
topographical anatomy and operative surgery
foreign students
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/4087
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра анатомії з клінічною анатомією та оперативною хірургією



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.