Можливості об’єктивізації оцінки знань іноземних студентів в аспекті болонської конвенції

Анотація

В даній навчально-методичній роботі показана ефективність на практиці Європейської освітньої системи, яка побудована на засадах Болонської декларації. Показано як проводиться підсумковий модульний контроль у іноземних студентів медичного факультету на курсі анестезіології та інтенсивної терапії та за допомогою конкретних фактів доведено його дієвість.; В данной учебно-методической работе показана эффективность на практике Европейской образовательной системы, которая построена на основе Болонской декларации. Показано как проводится итоговый модульный контроль в иностранных студентов медицинского факультета на курсе анестезиологии и интенсивной терапии и с помощью конкретных фактов доказана его действенность. ; This teaching-methodical work shows the effectiveness in practice of the European educational system, which is based on the principles of the Bologna Declaration. It is shown how the final modular control of foreign students at the Faculty of Medicine is conducted on the course of anesthesiology and intensive care and with the help of concrete facts its effectiveness is proved.

Опис

Ключові слова

Болонська декларація, рейтингова система екзаменаційної оцінки, Болонская декларация, рейтинговая система экзаменационной оценки, Bologna Declaration, rating system of examination evaluation

Бібліографічний опис

Могильник А. І. Можливості об’єктивізації оцінки знань іноземних студентів в аспекті болонської конвенції / А. І. Могильник, О. Г. Шумейко // Світ медицини та біології. – 2013. – № 2. – С. 201–202.