Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/4667
Title: Семінарське заняття з дитячої хірургічної стоматології в умовах впровадження Болонського процесу: навчально-методичні аспекти
Other Titles: Семинарское занятие по детской хирургической стоматологии в условиях внедрения Болонского процесса: учебно-методические аспекты
Children dental surgery seminar lesson under existing of inculcation of Bolonskiy process. Teaching and methodical aspects
Authors: Ткаченко, Павло Іванович
Гуржій, Олена Вікторівна
Білоконь, Сергій Олександрович
Ткаченко, Павел Иванович
Гуржий, Елена Викторовна
Белоконь, Сергей Александрович
Tkachenko, P.
Gurzhiy, O.
Bilokon, S.
Issue Date: 2006
Publisher: Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія"
Citation: Ткаченко П. І. Семінарське заняття з дитячої хірургічної стоматології в умовах впровадження Болонського процесу / П. І. Ткаченко, О. В. Гуржій, С. О. Білоконь // Вісник проблем біології і медицини. – 2006. – № 1. – С. 99–102.
Abstract: В статье представлены учебно-методичекие особенности проведения семинарских занятий по детской хирургической стоматологии в условиях Болонского процесса, показаны наработки сотрудников УМСА и намечены пути их совершенствования. Отдельное внимание отведено аспектам формирования студента как личности.The article was represented teaching and methodical features children dental surgery seminar lesson under existing of Bolonskiy process, there was appeared students skills of UMSA and maped out perfective measures. Especially attantion was given raising of the student as personality.
Keywords: деткая хирургическая стоматология
Болонский процесс
учебно-методичекие аспекты
children dental surgery
teaching and methodical features
Bolonskiy process
URI: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/4667
Appears in Collections:Наукові праці

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Seminarske_zanjattja_z_ditjachoi.pdf153,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.