Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/4715
Назва: Полевый подход при изучении русского языка как иностранного
Інші назви: Полевий підхід під час вивчення російської мови як іноземної
Field approach in the study of Russian as a Foreign Language
Автори: Глобина, Людмила Викторовна
Богиня, Лариса Викторовна
Глобіна, Людмила Вікторівна
Богиня, Лариса Вікторівна
Globina, L.
Boginya, L.
Дата публікації: 2012
Видавець: Полтава: АСМІ
Бібліографічний опис: Глобина Л. В. Полевый подход при изучении русского языка как иностранного / Л. В. Глобина, Л. В. Богиня // Імідж сучасного педагога. – 2012. – № 6 (125). – С. 54–57.
Короткий огляд (реферат): Рассматриваются возможности использования семантической модели лексико-семантического поля партитивной лексики в практике преподавания русского языка как иностранного; Розглядаються можливості використання семантичної моделі лексико-семантичного поля партитивної лексики у практиці викладання російської мови як іноземної; The article discusses the possibilities of use the semantic model of the lexical- semantic field of the partitive lexis in the experience of teaching Russian as a foreign Language.
Ключові слова: лексико-семантическое поле
партитивная лексика
ядро
периферия
сема
лексико-семантичне поле
партитивна лексика
ядро
периферія
сема
lexical-semantic field
partitive lexis
a nucleus
periphery
sema
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/4715
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Навчально-науковий центр з підготовки іноземних громадян
Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
polevyiy.pdf452,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.