Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/4715
Назва: | Полевый подход при изучении русского языка как иностранного |
Інші назви: | Полевий підхід під час вивчення російської мови як іноземної Field approach in the study of Russian as a Foreign Language |
Автори: | Глобина, Людмила Викторовна Богиня, Лариса Викторовна Глобіна, Людмила Вікторівна Богиня, Лариса Вікторівна Globina, L. Boginya, L. |
Дата публікації: | 2012 |
Видавець: | Полтава: АСМІ |
Бібліографічний опис: | Глобина Л. В. Полевый подход при изучении русского языка как иностранного / Л. В. Глобина, Л. В. Богиня // Імідж сучасного педагога. – 2012. – № 6 (125). – С. 54–57. |
Короткий огляд (реферат): | Рассматриваются возможности использования семантической модели лексико-семантического поля партитивной лексики в практике преподавания русского языка как иностранного; Розглядаються можливості використання семантичної моделі лексико-семантичного поля партитивної лексики у практиці викладання російської мови як іноземної; The article discusses the possibilities of use the semantic model of the lexical- semantic field of the partitive lexis in the experience of teaching Russian as a foreign Language. |
Ключові слова: | лексико-семантическое поле партитивная лексика ядро периферия сема лексико-семантичне поле партитивна лексика ядро периферія сема lexical-semantic field partitive lexis a nucleus periphery sema |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/4715 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Навчально-науковий центр з підготовки іноземних громадян Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
polevyiy.pdf | 452,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.