Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/4766
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГромова, Антоніна Макарівна-
dc.contributor.authorГромова, Антонина Макаровна-
dc.contributor.authorGromova, A. M.-
dc.contributor.authorМітюніна, Ніна Іванівна-
dc.contributor.authorМитюнина, Нина Ивановна-
dc.contributor.authorMitunina, N. I.-
dc.contributor.authorМартиненко, Віталій Борисович-
dc.contributor.authorМартыненко, Виталий Борисович-
dc.contributor.authorMartynenko, V. B.-
dc.contributor.authorТалаш, Валентин Васильович-
dc.contributor.authorТалаш, Валентин Васильевич-
dc.contributor.authorTalash, V. V.-
dc.date.accessioned2018-01-02T09:29:37Z-
dc.date.available2018-01-02T09:29:37Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПроблеми втілення в навчальний процес іноземних студентів інноваційних технологій в проведенні пологів / А. М. Громова, Н. І. Мітюніна, В. Б. Мартиненко, В. В. Талаш // Мир медицины и биологии. – 2013. – Т. 9, № 2–1 (37). – С. 51–52.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 618.4+376.68-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/4766-
dc.description.abstractПобудова заняття, поєднання теоретичної підготовки, зі спілкуванням з роділлею та породіллею, визначення просування голівки та відкриття шийки матки, відпрацювання біомеханізму пологів на сучасних фантомах, якими забезпечена наша кафедра, сприяє засвоєнню матеріалу. Так, при викладанні модуля №1 за поєднаною схемою: теорія, робота біля ліжка хворого та у фантомному класі, сприяли збільшенню середнього балу поточного рівня знань в середньому з 67,54 до 101,94 у іноземних студентів. ; Построение занятия, сочетание теоретической подготовки, в общении с роженицей и родильницей, определения продвижения головки и открытия шейки матки, отработки биомеханизме родов на современных фантомах, которыми снабжена наша кафедра, способствует усвоению материала. Так, при преподавании модуля № 1 по сочетанной схеме: теория, работа у постели больного и в фантомной классе, способствовали увеличению среднего балла текущего уровня знаний в среднем с 67,54 до 101,94 у иностранных студентов. ; Construction of the class, a combination of theoretical training, in communication with pregnant and, identification of moving head and opening of the cervix, applicate biomecanisme of birth on modern phantoms, which provided our department, promotes learning.Then, when teaching the module number 1 with a combined scheme: theory, work at the bedside and in phantom form, helped to increase the average score of the current level of knowledge on the average at 67.54 to 101.94 for our foreign students.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВсеукраинская общественная организация Наукове товариство анатомiв, гiстологiв, ембрiологiв та топографоанатомiв Украiниuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjectкредитно-модульна системаuk_UA
dc.subjectвагітністьuk_UA
dc.subjectпологиuk_UA
dc.subjectпісляпологовий періодuk_UA
dc.subjectинновационные технологииuk_UA
dc.subjectкредитно-модульная системаuk_UA
dc.subjectбеременностьuk_UA
dc.subjectродыuk_UA
dc.subjectпослеродовой периодuk_UA
dc.subjectinnovative technologyuk_UA
dc.subjectcredit-modular systemuk_UA
dc.subjectpregnancyuk_UA
dc.subjectchildbirthuk_UA
dc.subjectthe postpartum perioduk_UA
dc.titleПроблеми втілення в навчальний процес іноземних студентів інноваційних технологій в проведенні пологівuk_UA
dc.title.alternativeПроблемы воплощения в учебный процесс иностранных студентов инновационных технологий в проведении родовuk_UA
dc.title.alternativeProblems implementing the learning process of foreign students innovative technologies to conduct deliveriesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра акушерства і гінекології № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
problemi_vtilennya_v_navchalniy_protses.pdf113,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.