Ритм у малій прозі Густава Майрінка

Ескіз недоступний

Дата

2011

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглянуто особливості ритмічної організації на різних рівнях короткої прози австрійського експресіоніста Густава Майрінка. Невід’ємними рисами ідиостилю письменника є принцип наслідування музиці, інкорпорування у текст нотного письма. Розглянуті прийоми монтажу, уривчасті внутрішні монологи, складні синтаксичні конструкції (парцеляція, градація, самопереривання); В статье рассмотрены особенности ритмической организации на разных уровнях малой прозы австрийского экспрессиониста Густава Майринка. Неотъемлемыми свойствами идиостиля писателя являются принцип подражание музыке, инкорпорирование в текст нотного письма. Рассмотрены приемы монтажа, отрывочные внутренние монологи, сложные синтаксические конструкции (парцелляция, градация, самопрерыванне); The article analyzes the rhythmic organization at different levels of short stories by Austrian expressionist Gustav Meyrink. The integral features of writer’s idiostyle are imitation of music and incorporation of musical notation. The methods of montage, fragmentary internal monologues, complex syntactic structures (parcelling, climax, self-interruption) have been observed.

Опис

Ключові слова

експресіонізм, Густав Майрінк, мала проза, ритмічна організація, экспрессионизм, Густав Майринк, малая проза, ритмическая организация, expressionism, Gustav Meyrink, short fiction, rhythmic organization

Бібліографічний опис

Бережанська Ю.В. Ритм у малій прозі Густава Майрінка / Ю.В. Бережанська // Мова і культура. – 2011. – Вип. 14, Т. II (148). – С. 294–300.