Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/4902
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКапустянська, Анна Анатоліївна-
dc.contributor.authorМоісєєва, Наталія Віталіївна-
dc.contributor.authorВахненко, Андрій Вікторович-
dc.contributor.authorРябушко, Микола Миколайович-
dc.contributor.authorОстровська, Галина Юріївна-
dc.contributor.authorКапустянская, Анна Анатольевна-
dc.contributor.authorМоисеева, Наталья Витальевна-
dc.contributor.authorВахненко, Андрей Викторович-
dc.contributor.authorРябушко, Николай Николаевич-
dc.contributor.authorОстровская, Галина Юрьевна-
dc.contributor.authorKapustianska, A.-
dc.contributor.authorMoisieieva, N.-
dc.contributor.authorVakhnenko, A.-
dc.contributor.authorRyabushko, M.-
dc.contributor.authorOstrovska, G.-
dc.date.accessioned2018-01-05T09:08:40Z-
dc.date.available2018-01-05T09:08:40Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПерспективи інтеграції інноваційних технологій та інтерактивних елементів в освітній процес з клінічної фармакології / А. А. Капустянська, Н. В. Моісєєва, А. В. Вахненко [та ін.] // Актуальні проблеми сучасної медицини. – 2015. – Т. 15, № 2 (50). – С. 22–26.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 615:378.14-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/4902-
dc.description.abstractУ цілому, використання ІКТ з курсу “Клінічної фармакології” є виключно корисною і плідною навчальною технологією, завдяки притаманній їй якості інтерактивності, гнучкості й інтеграції різноманітних типів мультимедійної навчальної інформації, а також завдяки можливості враховувати індивідуальні особливості студентів і сприяти підвищенню їх мотивації. Мультимедійна форма дозволяє подати матеріал як систему яскравих опорних образів, наповнених вичерпною структурованою інформацією в алгоритмічному порядку. Мета такого подання навчальної інформації, перш за все, у розвитку у слухачів системи образного мислення. Мультимедійні технології навчання є перспективним і високоефективним інструментом, що дозволяє надати об’єм інформації у більшому обсязі, ніж традиційні джерела інформації і в тій послідовності, яка відповідає логіці пізнання і рівню сприйняття студентами. В целом, использование ИКТ по курсу "Клинической фармакологии" является исключительно полезной и плодотворной учебной технологией, благодаря присущей ей интерактивности, гибкости и интеграции различных типов мультимедийной учебной информации, а также благодаря возможности учитывать индивидуальные особенности студентов и способствовать повышению их мотивации. Мультимедийная форма позволяет подать материал как систему ярких опорных образов, наполненных исчерпывающей структурированной информацией в алгоритмическом порядке. Цель такого представления учебной информации, прежде всего, в развитии у слушателей системы образного мышления. Мультимедийные технологии обучения являются перспективным и высокоэффективным инструментом, позволяющим подать информацию в большем объеме, чем традиционные источники информации и в той последовательности, которая соответствует логике изучения предмета и уровню восприятия студентами.In general, the use of ICT for the course "Clinical Pharmacology" is an extremely useful and fruitful educational technology, thanks to its inherent interactivity, flexibility and integration of different types of multimedia educational information, as well as with the ability to take into account the individual characteristics of students and increase their motivation. Multimedia form allows to submit the material as a system of support images of bright, full of structured information in a comprehensive algorithmic order. The purpose of this presentation of educational information, especially in the development of the listeners of imaginative thinking. Multimedia learning technologies are promising and highly effective tool to submit information to a greater extent than traditional sources of information and in the sequence that corresponds to the logic of the study of the subject and the level of perception of students.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.subjectклінічна фармакологіяuk_UA
dc.subjectвища медична освітаuk_UA
dc.subjectмультимедійні засоби навчанняuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjectклиническая фармакологияuk_UA
dc.subjectвысшее медицинское образованиеuk_UA
dc.subjectмультимедийные средства обученияuk_UA
dc.subjectинновационные технологииuk_UA
dc.subjectclinical pharmacologyuk_UA
dc.subjectmedical degreeuk_UA
dc.subjectmultimedia learning toolsuk_UA
dc.subjectinnovative technologiesuk_UA
dc.titleПерспективи інтеграції інноваційних технологій та інтерактивних елементів в освітній процес з клінічної фармакологіїuk_UA
dc.title.alternativeПерспективы интеграции инновационных технологий и интерактивных элементов в образовательный процесс по клинической фармакологииuk_UA
dc.title.alternativeIntegration prospects innovative technology and interactive elements in the educational process in clinical pharmacologyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фармакології, клінічної фармакології та фармації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.