Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5005
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолот, Еліна Георгіївна-
dc.contributor.authorЧечотіна, Світлана Юріївна-
dc.contributor.authorВласова, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorХміль, Олена Всеволодівна-
dc.contributor.authorКолот, Элина Георгиевна-
dc.contributor.authorЧечотина, Светлана Юрьевна-
dc.contributor.authorВласова, Елена Викторовна-
dc.contributor.authorХмиль, Елена Всеволодовна-
dc.contributor.authorKolot, E. G.-
dc.contributor.authorChechotina, S. Yu.-
dc.contributor.authorVlasova, O. V.-
dc.contributor.authorKhmil`, E. V.-
dc.date.accessioned2018-01-11T08:10:58Z-
dc.date.available2018-01-11T08:10:58Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСучасні методичні підходи викладання фармакології іноземним студентам / Е. Г. Колот, С. Ю. Чечотіна, О. В. Власова, О. В. Хміль // Світ медицина та біології. – 2013. – № 2. – С. 100–102.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 615 + 376.68-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5005-
dc.description.abstractУ статті показані переваги та недоліки введення європейського освітнього процесу в навчання іноземних студентів, оцінюються пасивні та активні методи навчання іноземних студентів медичного вузу. Гуманістична система запропоновано як адаптований до навчання іноземних студентів активний метод. В статье показаны преимущества и недостатки внедрения европейского образовательного процесса в обучение иностранных студентов, оценены пассивные и активные методы обучения иностранных студентов медицинского вуза. Гуманистическая система предложена как адаптированный к обучению иностранных студентов активный метод. In the article, it is shown the advantages and disadvantages of the implementation of the European educational process to the international education as well as passive and active methods of teaching of foreign students at medical higher educational establishments. Humanistic system is proposed as active method adapted to foreign students teaching.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.subjectкредитно-трансферна системаuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.subjectіноземні студентиuk_UA
dc.subjectіноземні студентиuk_UA
dc.subjectкредитно-трансферная системаuk_UA
dc.subjectфармакологияuk_UA
dc.subjectметоды обученияuk_UA
dc.subjectиностранные студентыuk_UA
dc.subjectcredit-transfer systemuk_UA
dc.subjectpharmacologyuk_UA
dc.subjectteaching methodsuk_UA
dc.subjectforeign studentsuk_UA
dc.titleСучасні методичні підходи викладання фармакології іноземним студентамuk_UA
dc.title.alternativeСовременные методические подходы преподавания фармакологии иностранным студентамuk_UA
dc.title.alternativeModern methodological approaches of pharmacology teaching to foreign studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фармакології, клінічної фармакології та фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suchasni_metodichni_pidhodi_vikladannya_farmakologiyi_inozemnim_studentam.pdf130,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.