Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5054
Назва: Учёт будущей специальности как один из способов оптимизации обучения иностранных студентов русскому языку на начальном этапе
Автори: Богиня, Лариса Викторовна
Богиня, Лариса Вікторівна
Дата публікації: 2013
Видавець: Севастополь "Рибэст"
Бібліографічний опис: Богиня Л. В. Учёт будущей специальности как один из способов оптимизации обучения иностранных студентов русскому языку на начальном этапе / Л. В. Богиня // Горизонти освіти. – 2013. – № 3 (39). – С. 181–185.
Короткий огляд (реферат): Питання профільного навчання мови при вивченні спецкурсів «Науковий стиль мовлення» та «Фахова мова» достатньо вивчене. У статті розглянуто можливість урахування майбутньої спеціальності слухачів підготовчого відділення в процесі викладання базового курсу російської мови; Вопрос профильного обучения языку в рамках курсов «Научный стиль речи» и «Язык специальности» достаточно изучен. В данной статье рассмотрена возможность учёта будущей специальности слушателей подготовительного отделения в процессе преподавания базового курса русского языка; The question of profile language education within the «Scientific speech style» and «Language of speciality» courses has been quite studied. The possibility of taking into account future speciality of the preparing department listeners in the process of basic Russian language course of teaching is discussed in this article.
Ключові слова: мотивація
урахування майбутньої спеціальності
фахова мова
науковий стиль мовлення
мотивация
учёт будущей специальности
язык специальности
научный стиль речи (НСР)
motivation
taking into account future specialities
scientific speech style
language of speciality
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5054
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Навчально-науковий центр з підготовки іноземних громадян

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
U4et.pdf185,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.