Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5131
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєляєва, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorБеляева, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorBieliaieva, O. M.-
dc.contributor.authorСільнича, Наталія Анатоліївна-
dc.contributor.authorСильничая, Наталия Анатольевна-
dc.contributor.authorSilnycha, N. A.-
dc.contributor.authorНіколаєва, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorНиколаева, Наталья Николаевна-
dc.contributor.authorNikolaieva, N. M.-
dc.date.accessioned2018-01-18T13:12:40Z-
dc.date.available2018-01-18T13:12:40Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБєляєва О. Використання тестів успішності в процесі навчання латинської мови та медичної термінології / О. Бєляєва, Н. Сільнича, Н. Ніколаєва // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. пр. / [за заг. ред. проф. В. І. Сипченка]. – Слов’янськ : СДПУ, 2012. – Спецвип. 6. – Ч. 1. – С. 29–37.uk_UA
dc.identifier.other378.02=124:61(083.72)-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5131-
dc.description.abstractУ статті розглянуто переваги тестового контролю як одного з основних компонентів організації, керування й моніторингу якості навчання. Сформульовано ключові характеристики лінгводидактичного тестування. Презентовано зразки тестових завдань, які слугують для виявлення рівня набутих мовних, лінгвопрофесійних, культуролінгвальних знань і сформованості відповідних умінь і навичок з латинської мови у студентів, які здобувають вищу медичну освіту; В статье рассматриваются преимущества тестового контроля как одного из основных компонентов организации, руководства и мониторинга качества обучения. Сформулированы ключевые характеристики лингводидактического тестирования. Представлены образцы тестовых заданий, используемых для выявления уровня знаний и умений по латинскому языку у студентов-медиков; The advantages of the test control as one of the basic components of organizing, guiding and monitoring of the knowledge quality are studied in the article. The key characteristics of lingual didactic testing are formulated. There are presented the patterns of the test tasks serving for revealing the level of the acquired linguistic, lingual professional, cultural professional knowledge and forming the corresponding skills and habits on Latin language in the medical students.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectлатинська моваuk_UA
dc.subjectконтрольuk_UA
dc.subjectтести успішностіuk_UA
dc.subjectключові характеристики тестуванняuk_UA
dc.subjectлатинский языкuk_UA
dc.subjectконтрольuk_UA
dc.subjectтесты учебных достиженийuk_UA
dc.subjectключевые характеристики тестированияuk_UA
dc.subjectLatin languageuk_UA
dc.subjectcontroluk_UA
dc.subjectachievements testsuk_UA
dc.subjectkey characteristics of testinguk_UA
dc.titleВикористання тестів успішності в процесі навчання латинської мови та медичної термінологіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vykorystannia_testiv_uspishnosti.pdf431,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.