Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5138
Назва: | Освітні інновації: сутність, структура, функції, суб’єкти |
Автори: | Бєляєва, Олена Миколаївна Беляева, Елена Николаевна Bieliaieva, O. M. |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Бєляєва О. М. Освітні інновації: сутність, структура, функції, суб’єкти / О. М. Бєляєва // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2016 р. – Полтава, 2016. – С. 19–20. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто сутність поняття «освітні інновації». Визначено структуру та функції освітніх інновацій. Показано, що домінантами інноваційної освіти є антропоцентризм, гуманізація мислення і дій як викладача, так і студента. |
Ключові слова: | освітні інновації (ОІ) структура ОІ функції ОІ антропоцентризм суб’єкти ОІ |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5138 |
Розташовується у зібраннях: | Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Osvitni_innovatsii_sutnist.pdf | 424,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.