Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5155
Назва: Медична хімія. Методичні вказівки для студентів медичних факультетів вищих навчальних закладів МОЗ України
Інші назви: Медицинская химия. Методические указания для студентов медицинских факультетов высших учебных заведений МЗ Украины
Medical chemistry. Methodical instructions for students of faculties of higher educational institutions of the Ministry of Health of Ukraine
Автори: Харченко, Світлана Володимирівна
Іщейкіна, Любов Костянтинівна
Цубер, Вікторія Юріївна
Котвицька, Аліна Анатоліївна
Тихонович, Ксенія Володимирівна
Kharchenko, S.
Ishcheykina, L.
Tsuber, V.
Kotvytska, A.
Tykhonovych, K.
Харченко, Светлана Владимировна
Ищейкина, Любовь Константиновна
Цубер, Виктория Юрьевна
Котвицкая, Алина Анатольевна
Тихонович, Ксения Владимировна
Дата публікації: лис-2017
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Медична хімія : методичні вказівки для студентів медичних факультетів вищих навчальних закладів МОЗ України / С. В. Харченко , Л. К. Іщейкіна, В. Ю. Цубер [та ін.]. – Полтава, 2017. – 201 с.
Короткий огляд (реферат): Методичні вказівки з медичної хімії розроблені вперше для студентів І курсу медичних факультетів № 1, № 2, підготовки фахівців другого (магіс-терського) рівня, відповідно до нової Програми 2016 року. Методичні вказівки розроблені за новою формою 2015 року для мето-дичок УМСА до всіх практичних занять, згідно з календарно-тематичними планами та робочою програмою 2017 – 2018 н.р. До кожного заняття зазначені: актуальність теми; компетентності; конкретні цілі; базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждис-циплінарна інтеграція); завдання для самостійної роботи під час підготовки до заняття та на занятті: а) перелік основних термінів, параметрів, характеристик, які повинен засвоїти студент при підготовці до заняття (терміни і їх визначення чи фор-мули, внесені в таблицю); б) теоретичні питання до заняття; в) практична ро-бота (завдання), що виконується студентами на занятті;розрахункові та ситуаційні задачі, що виконуються студентами на за-нятті; зміст теми (тези); матеріали для самоконтролю: а) завдання для самоконтролю; б) задачі для самоконтролю; література, де вказані підручники і сторінки, на яких висвітлена тема заняття: а) основна; б) додаткова; в) інформаційні ресурси. Перед кожним з двох ПМК є методички до занять «Розрахункові та си-туаційні задачі. Контроль практичних навичок.», згідно з переліком даних типів задач і списком практичних навичок у новій Програмі 2016 року. У ме-тодичках наведені приклади розв’язування даних типів задач і описані всі практичні навички. У методичках до 1-го і 2-го ПМК є перелік всіх питань і відповіді на ці питання. Тобто є короткі відповіді і на всі екзаменаційні питання.
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5155
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання. Кафедра хімії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Metod_Vkazivky_Medychna_Chimiya_Med.pdf2,91 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.