Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/516
Назва: | Сучасні підходи до методики проведення занять у субординатурі як запорука формування клінічного мислення майбутнього лікаря |
Автори: | Гасюк, Наталія Володимирівна Бойченко, Ольга Миколаївна |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Міністерство охорони здоров’я України, Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» |
Бібліографічний опис: | Гасюк Н. В. Сучасні підходи до проведення занять у субординатурі як запорука формування клінічного мислення майбутнього лікаря / Н. В. Гасюк, О. М. Бойченко // Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 23 березня 2017 р. – Полтава, 2017. – С. 29–30. |
Короткий огляд (реферат): | Клінічне мислення – це невід’ємна складова свідомості студента-медика. Особливо гостро це питання, як і питання якості освіти, постає щодо студентів-субординаторів. Запропонований авторами креативний підхід до проведення практичних занять із дисципліни «Терапевтична стоматологія» в субординатурі забезпечує формування клінічного мислення і потребує висловлення власної думки в колі студентів під час занять та співпраці з викладачем. |
Ключові слова: | освіта мислення аналіз синтез |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/516 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
The_technique_of_the_lesson_and_the_clinical_thinking_of_the_doctor.pdf | 10,88 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.