Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5214
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБережанська, Юлія Валеріївна-
dc.contributor.authorБережанская, Юлия Валериевна-
dc.contributor.authorBerezhanska, Yu. V.-
dc.date.accessioned2018-01-22T14:18:18Z-
dc.date.available2018-01-22T14:18:18Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБережанська Ю. В. Intellectual Duelling as a Means of Self-Comprehension in The Reluctant Fundamentalist / Ю. В. Бережанська // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Філологічні науки : [зб. наук. ст.] / [гол. ред. В.А. Зарва]. – Бердянськ : ФОП Ткачук О.В., 2015. – Вип. V. – С. 208–213.uk_UA
dc.identifier.other821.111(73)-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5214-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості втілення техніки “драматичного монологу” у романі Мохсіна Хаміда “Фундаменталіст мимоволі”. Роман набуває характеру дискусії між головним героєм та мовчазним американським слухачем. Ця одностороння розмова передбачає присутність слухача і співрозмовника, і, таким чином стимулює читача перейняти роль партнера у дискусії. У контексті бурхливого “драматичного монологу” відбувається расизація національної ідентичності протагоніста; автор розмірковує над психологічними і соціальними наслідками трагедії 11 вересня. Формат “драматичного монологу” забезпечує продуктивне розкриття внутрішнього світу наратора, поступові зміни його світосприйняття, саморепрезентації та самопозиціонування; В статье проанализированы особенности реализации техники “драматического монолога” в романе Мохсина Хамида “Фундаменталист поневоле”. Роман приобретает характер дискуссии между главным героем и молчаливым американским слушателем. Этот односторонний разговор предполагает присутствие слушателя и собеседника, и, таким образом стимулирует читателя перенять роль партнера в дискуссии. В контексте бурного “драматического монолога” происходит расизация национальной идентичности протагониста; автор размышляет над психологическими и социальными последствиями трагедии 11 сентября. Формат “драматического монолога” обеспечивает продуктивное раскрытие внутреннего мира нарратора, постепенные изменения его мировосприятия, саморепрезентации и самопозиционирования; The paper analyzes the implementation of the “dramatic monologue” technique in The Reluctant Fundamentalist by Mohsin Hamid. The novel assumes the character of discussion between the protagonist and an American silent listener. This unilateral conversation suggests the presence of a companion, and thus encourages the reader to adopt the partner’s role in this discussion. In the context of rapid “dramatic monologue” the racialization of the protagonist’s national identity takes place; the author reflects on the psychological and social consequences of the September 11 tragedy. The format of dramatic monologue effectively discloses the inner world of the narrator, the gradual changes in his outlook, self-representation and self-positioning.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectдраматичний монологuk_UA
dc.subjectрасизаціяuk_UA
dc.subjectнараторuk_UA
dc.subjectнарататорuk_UA
dc.subjectдраматический монологuk_UA
dc.subjectрасизацияuk_UA
dc.subjectнарраторuk_UA
dc.subjectнаррататорuk_UA
dc.subjectdramatic monologueuk_UA
dc.subjectracializationuk_UA
dc.subjectnarratoruk_UA
dc.subjectnarrateeuk_UA
dc.titleIntellectual Duelling as a Means of Self-Comprehension in The Reluctant Fundamentalistuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Intellectual_duelling_as_a_means_of_self-comprehension_in_the_Reluctant_Fundamentalist.pdf418,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.