Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5421
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Варданян, Анаіт Оганесівна | - |
dc.contributor.author | Варданян, Анаит Оганесовна | - |
dc.contributor.author | Vardanian, A. O. | - |
dc.date.accessioned | 2018-01-31T09:41:59Z | - |
dc.date.available | 2018-01-31T09:41:59Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Варданян А. О. Особливості навчання іноземної мови у вищому медичному навчальному закладі / А. О. Варданян // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : збірник статей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 8–9 червня, 2017 р. – Полтава: ВДНЗУ «УМСА». – C. 30–33. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 81'243:378.6:61.016 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5421 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена особливостям навчання іноземної мови у вищому медичному навчальному закладі. Досліджено особливості іноземної мови як навчального предмета. Визначено, що професійно-орієнтоване навчання іноземної мови має здійснюватися на основі моделювання змісту професійної діяльності з метою використання можливостей мови при формуванні професійно-мовленнєвої компетентності й на основі моделювання майбутньої професійної діяльності фахівця та її ціннісного наповнення; Статья посвящена особенностям обучения иностранному языку в высшем медицинском учебном заведении. Исследованы особенности иностранного языка как учебного предмета. Определено, что профессионально-ориентированное обучение иностранному языку должно осуществляться на основе моделирования содержания профессиональной деятельности с целью использования возможностей иностранного языка в процессе формирования профессионально-речевой компетентности и на основе моделирования будущей профессиональной деятельности специалиста и ее ценностного наполнения; The article is devoted to the peculiarities of teaching foreign language in higher medical educational establishment. The basic principles of medical education, and features of foreign language as a subject have been investigated. Professionally-oriented foreign language teaching should be based on modeling the content of professional activities for the purpose of use of foreign language in the process of professional and speech competence formation and on the basis of modeling of the specialist’s future professional activity and its valuable content. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | іноземна мова | uk_UA |
dc.subject | вищий медичний навчальний заклад | uk_UA |
dc.subject | студент-медик | uk_UA |
dc.subject | професійне мовлення | uk_UA |
dc.subject | иностранный язык | uk_UA |
dc.subject | высшее медицинское учебное заведение | uk_UA |
dc.subject | студент-медик | uk_UA |
dc.subject | профессиональная речь | uk_UA |
dc.subject | foreign language | uk_UA |
dc.subject | higher medical educational establishment | uk_UA |
dc.subject | medical student | uk_UA |
dc.subject | professional speech | uk_UA |
dc.title | Особливості навчання іноземної мови у вищому медичному навчальному закладі | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
osoblyvosti_navchannia_inozemnoi.pdf | 318,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.