Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5421
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВарданян, Анаіт Оганесівна-
dc.contributor.authorВарданян, Анаит Оганесовна-
dc.contributor.authorVardanian, A. O.-
dc.date.accessioned2018-01-31T09:41:59Z-
dc.date.available2018-01-31T09:41:59Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВарданян А. О. Особливості навчання іноземної мови у вищому медичному навчальному закладі / А. О. Варданян // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : збірник статей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 8–9 червня, 2017 р. – Полтава: ВДНЗУ «УМСА». – C. 30–33.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 81'243:378.6:61.016-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5421-
dc.description.abstractСтаття присвячена особливостям навчання іноземної мови у вищому медичному навчальному закладі. Досліджено особливості іноземної мови як навчального предмета. Визначено, що професійно-орієнтоване навчання іноземної мови має здійснюватися на основі моделювання змісту професійної діяльності з метою використання можливостей мови при формуванні професійно-мовленнєвої компетентності й на основі моделювання майбутньої професійної діяльності фахівця та її ціннісного наповнення; Статья посвящена особенностям обучения иностранному языку в высшем медицинском учебном заведении. Исследованы особенности иностранного языка как учебного предмета. Определено, что профессионально-ориентированное обучение иностранному языку должно осуществляться на основе моделирования содержания профессиональной деятельности с целью использования возможностей иностранного языка в процессе формирования профессионально-речевой компетентности и на основе моделирования будущей профессиональной деятельности специалиста и ее ценностного наполнения; The article is devoted to the peculiarities of teaching foreign language in higher medical educational establishment. The basic principles of medical education, and features of foreign language as a subject have been investigated. Professionally-oriented foreign language teaching should be based on modeling the content of professional activities for the purpose of use of foreign language in the process of professional and speech competence formation and on the basis of modeling of the specialist’s future professional activity and its valuable content.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectвищий медичний навчальний закладuk_UA
dc.subjectстудент-медикuk_UA
dc.subjectпрофесійне мовленняuk_UA
dc.subjectиностранный языкuk_UA
dc.subjectвысшее медицинское учебное заведениеuk_UA
dc.subjectстудент-медикuk_UA
dc.subjectпрофессиональная речьuk_UA
dc.subjectforeign languageuk_UA
dc.subjecthigher medical educational establishmentuk_UA
dc.subjectmedical studentuk_UA
dc.subjectprofessional speechuk_UA
dc.titleОсобливості навчання іноземної мови у вищому медичному навчальному закладіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osoblyvosti_navchannia_inozemnoi.pdf318,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.