Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5422
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВарданян, Анаіт Оганесівна-
dc.contributor.authorВарданян, Анаит Оганесовна-
dc.contributor.authorVardanian, A. O.-
dc.date.accessioned2018-01-31T09:43:22Z-
dc.date.available2018-01-31T09:43:22Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВарданян А. О. Проблема визначення рівнів іншомовної мовленнєвої компетентності студентів медичних вузів / А. О. Варданян // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей І Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Полтава, 11 ‒ 12 травня 2016 р.). – Полтава : вид-во «Тим Паблиш Груп», 2016. – C. 34‒38.uk_UA
dc.identifier.other372.461:378.14-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5422-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі визначенню рівнів іншомовної мовленнєвої компетентності. У роботі досліджено єдиний міжнародний стандарт, що докладно описує всі складові мови. Увага приділена професійному тесту з англійської мови. Цей тест є міжнародним і оцінює мовні та комунікативні навички фахівців в області охорони здоров’я, які прагнуть отримати практику в англомовному середовищі. Напрямками подальшого дослідження визначено розширення методичної бази з даного питання, використання отриманих даних у сучасній практиці; Статья посвящена проблеме определению уровней иноязычной языковой деятельности. В работе рассмотрен единый международный стандарт, который подробно описывает все составляющие языка. Внимание уделено профессиональному тесту по английскому языку. Этот тест является международным и оценивает языковые и коммуникативные навыки специалистов в области здравоохранения, стремящихся получить практику в англоязычной среде. Направлениями дальнейшего исследования определены расширение методической базы по данному вопросу, использование полученных данных в современной практике; The article deals with the problem of defining levels of foreign language competence. The paper examines the international standard that describes in detail all the components of language. Attention is paid to professional English test. This test is international and it assesses language and communication skills of experts in health care who seek training in English-speaking environment. Areas for future research are defined in the expansion of methodological framework on this issue, use the data obtained in teaching, creating manuals for teachers.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectмовленнєва компетентністьuk_UA
dc.subjectрівень оволодіння мовоюuk_UA
dc.subjectвищий навчальний закладuk_UA
dc.subjectпрофесійний тестuk_UA
dc.subjectиностранный языкuk_UA
dc.subjectречевая компетентностьuk_UA
dc.subjectуровень овладения языкомuk_UA
dc.subjectвысшее учебное заведениеuk_UA
dc.subjectпрофессиональный тестuk_UA
dc.subjectforeign languageuk_UA
dc.subjectspeech competenceuk_UA
dc.subjectlevel of mastering a languageuk_UA
dc.subjecthigher educational institutionuk_UA
dc.subjectoccupational testuk_UA
dc.titleПроблема визначення рівнів іншомовної мовленнєвої компетентності студентів медичних вузівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
problema_vyznachennia_rivniv.pdf493,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.