Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5612
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorБилецкая, Виктория Викторовна-
dc.contributor.authorBiletska, V. V.-
dc.date.accessioned2018-02-05T11:41:24Z-
dc.date.available2018-02-05T11:41:24Z-
dc.date.issued2017-07-
dc.identifier.citationБілецька В. В. Співвідношення понять культура та цивілізація у інтерпретації І. Мірчука / В. В. Білецька // Актуальні питання сучасної науки : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Івано-Франківськ, 7-8 липня 2017 року) : У 2-х частинах. – Херсон : Гельветика, 2017. – Ч. 2. – С. 117–120.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5612-
dc.description.abstractМало хто знає, що західноукраїнський філософ у діаспорі І.Мірчук, який став відомим завдяки дослідженням упливу національного характеру на становлення та розвиток філософської думки, розробляв проблеми коеволюції людини та природи, культури і цивілізації у модерному світі. Загалом питання співвідношення культури та цивілізації у філософії не нове. В історії філософської думки склалися декілька підходів до їх розуміння. Спочатку ці поняття розглядалися як синоніми. Ще філософи-просвітники наполягали на тому, що тільки розвинена культура породжує цивілізацію, а цивілізація відповідно служить показником культурної розвиненості і спроможності. Але поступово поняття цивілізації почало розглядатися лише як матеріальний бік культури, пов'язаний із високим ступенем оволодіння природою. Культура ж сприймалася як внутрішнє духовне надбання людини. Стало зрозуміло, що матеріальні речі, техніка самі по собі нейтральні. Їх вплив на суспільство зумовлений лише тим, як вони використовуються і в чиїх руках знаходяться. Ці поняття ще більше розходяться із розвитком бурхливих суспільних процесів та швидкого матеріального розвитку. Цивілізація стає синонімом урбанізації, технізації, вважається, що вона спрямована на створення ідеального законослухняного громадянина. Цей підхід знаходимо у О. Шпенглера у його праці «Занепад Європи». Подібних поглядів дотримується і І. Мірчук у праці «Призначення нації» [1]. Але головна його заслуга у контексті досліджуваної проблеми полягає у тому, що він не обмежуючись лише простою констатацією відмінностей між цими поняттями показує роль української нації у гармонізації елементів культури і цивілізації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика", 2017uk_UA
dc.titleСпіввідношення понять культура та цивілізація у інтерпретації І. Мірчукаuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Biletska 4.pdf87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.