Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5733
Назва: | Особливості самостійної роботи студентів при вивченні професійних хвороб в умовах кредитно-модульної системи |
Автори: | Гречана, Тетяна Олександрівна Ярмола, Тетяна Іванівна |
Дата публікації: | 2007 |
Видавець: | Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія" |
Бібліографічний опис: | Гречана Т. О. Особливості самостійної роботи студентів при вивченні професійних хвороб в умовах кредитно-модульної системи / Т. О. Гречана, Т. І. Ярмола // Самостійна робота студентів і кредитно-модульна система організації навчального процесу : матеріали навчально-методичної конференції. – Полтава, 2007. – С. 34–37. |
Короткий огляд (реферат): | Формування майбутнього лікаря - всебічно розвиненої особистості, справжнього фахівця своєї справи - складний і специфічний процес, який характеризується великою кількістю взаємозв’язків та взаємодією педагогічних, організаційних і технічних засобів. Важливим елементом самостійної роботи в навчальному процесі є оцінка його стану, розвитку та відповідності поставленій меті. Оптимізація методів контролю знань студентів у навчальному процесі можлива за умов застосування модульно-рейтингової системи навчання та широкого використання комп’ютерних технологій. |
Ключові слова: | самостійна робота модульно-рейтингова система навчальний процес оптимізація |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5733 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
osr.pdf | 216,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.