Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5741
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКатеренчук, Іван Петрович-
dc.contributor.authorЯрмола, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorМ'якінькова, Людмила Олександрівна-
dc.contributor.authorКострікова, Юлія Анатоліївна-
dc.contributor.authorПустовойт, Ганна Леонідівна-
dc.contributor.authorОвчаренко, Людмила Костянтинівна-
dc.date.accessioned2018-02-07T12:40:58Z-
dc.date.available2018-02-07T12:40:58Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationПереваги, недоліки і проблеми впровадження сучасних технологій навчання при організації навчального процесу згідно вимог болонської системи при вивченні внутрішньої медицини на додипломному етапі / І. П. Катеренчук, Т. І. Ярмола, Л. О. Мякінькова [та ін.] // Сучасні технології навчання у підготовці медичних кадрів : матеріали навчально-методичної конференції. – Полтава, 2007. – С. 80–81.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5741-
dc.description.abstractТаким чином, організація навчання і впровадження нових технологій навчання згідно вимог Болонського процесу, ставить як перед студентом, так і перед викладачем ряд проблем. І якщо проблеми організації навчального процесу студента чітко окреслені, то проблеми організації роботи викладача залишаються або незадовільними, або не визначеними. За наявності студентської групи у кількості 10 чол. організувати самостійну роботу і здійснювати її належний контроль практично неможливо. Ситуація, за якої викладач протягом дня не зможе перебувати на своєму основному робочому місці у клініці, а буде проводити навчання на іншій базі, приведе до виробничих конфліктів між кафедрою і адміністрацією клінічної бази. Підготовка сучасних комп’ютерних програм для навчання і контролю знань вимагає великої кількості часу, тому педагогічне навантаження викладача повинно бути значно зменшено і не перевищувати 200 год. для зав. кафедри і 400 год. для асистента. За цих умов значно повинна зрости роль циклової та центральної методичної комісій. Саме вони повинні виступити замовниками на підготовку навчальних підручників і посібників, їх електронних версій, комп’ютерних програм для навчання і контролю знань.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія"uk_UA
dc.subjectсучасні технології навчанняuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectБолонська системаuk_UA
dc.subjectвнутрішня медицинаuk_UA
dc.titleПереваги, недоліки і проблеми впровадження сучасних технологій навчання при організації навчального процесу згідно вимог болонської системи при вивченні внутрішньої медицини на додипломному етапіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pnp.pdf292,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.