Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5741
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Катеренчук, Іван Петрович | - |
dc.contributor.author | Ярмола, Тетяна Іванівна | - |
dc.contributor.author | М'якінькова, Людмила Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Кострікова, Юлія Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Пустовойт, Ганна Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Овчаренко, Людмила Костянтинівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-07T12:40:58Z | - |
dc.date.available | 2018-02-07T12:40:58Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Переваги, недоліки і проблеми впровадження сучасних технологій навчання при організації навчального процесу згідно вимог болонської системи при вивченні внутрішньої медицини на додипломному етапі / І. П. Катеренчук, Т. І. Ярмола, Л. О. Мякінькова [та ін.] // Сучасні технології навчання у підготовці медичних кадрів : матеріали навчально-методичної конференції. – Полтава, 2007. – С. 80–81. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5741 | - |
dc.description.abstract | Таким чином, організація навчання і впровадження нових технологій навчання згідно вимог Болонського процесу, ставить як перед студентом, так і перед викладачем ряд проблем. І якщо проблеми організації навчального процесу студента чітко окреслені, то проблеми організації роботи викладача залишаються або незадовільними, або не визначеними. За наявності студентської групи у кількості 10 чол. організувати самостійну роботу і здійснювати її належний контроль практично неможливо. Ситуація, за якої викладач протягом дня не зможе перебувати на своєму основному робочому місці у клініці, а буде проводити навчання на іншій базі, приведе до виробничих конфліктів між кафедрою і адміністрацією клінічної бази. Підготовка сучасних комп’ютерних програм для навчання і контролю знань вимагає великої кількості часу, тому педагогічне навантаження викладача повинно бути значно зменшено і не перевищувати 200 год. для зав. кафедри і 400 год. для асистента. За цих умов значно повинна зрости роль циклової та центральної методичної комісій. Саме вони повинні виступити замовниками на підготовку навчальних підручників і посібників, їх електронних версій, комп’ютерних програм для навчання і контролю знань. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія" | uk_UA |
dc.subject | сучасні технології навчання | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | Болонська система | uk_UA |
dc.subject | внутрішня медицина | uk_UA |
dc.title | Переваги, недоліки і проблеми впровадження сучасних технологій навчання при організації навчального процесу згідно вимог болонської системи при вивченні внутрішньої медицини на додипломному етапі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
pnp.pdf | 292,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.