Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5791
Назва: Роль кредитно-модульної системи організації навчального процесу в оптимізації української медичної освіти
Автори: Циганенко, Ірина Володимирівна
Дата публікації: 2013
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія"
Бібліографічний опис: Циганенко І. В. Роль кредитно-модульної системи організації навчального процесу в оптимізації української медичної освіти / І. В. Циганенко // Європейський вибір – невід’ємна складова розвитку вищої медичної освіти України : матеріали навчально-методичної конференції. – Полтава, 2013. – С. 217–218.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена створенню найефективнішої методики навчання студентів на досвіді використання кредитно-модульної системи організації навчального процесу в поєднанні з класичною роботою студентів із тематичними хворими у ВДНЗУ «Українська медична стоматологічна академія».
Ключові слова: Болонський процес
кредитно-модульна система
рейтинговий бал
поточний контроль
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5791
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rkm.pdf443,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.