Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5791
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦиганенко, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-02-08T14:14:06Z-
dc.date.available2018-02-08T14:14:06Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЦиганенко І. В. Роль кредитно-модульної системи організації навчального процесу в оптимізації української медичної освіти / І. В. Циганенко // Європейський вибір – невід’ємна складова розвитку вищої медичної освіти України : матеріали навчально-методичної конференції. – Полтава, 2013. – С. 217–218.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5791-
dc.description.abstractСтаття присвячена створенню найефективнішої методики навчання студентів на досвіді використання кредитно-модульної системи організації навчального процесу в поєднанні з класичною роботою студентів із тематичними хворими у ВДНЗУ «Українська медична стоматологічна академія».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія"uk_UA
dc.subjectБолонський процесuk_UA
dc.subjectкредитно-модульна системаuk_UA
dc.subjectрейтинговий балuk_UA
dc.subjectпоточний контрольuk_UA
dc.titleРоль кредитно-модульної системи організації навчального процесу в оптимізації української медичної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rkm.pdf443,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.