Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/580
Title: Рекламна діяльність бібліотеки ВДНЗУ «УМСА» як одна зі складових бібліотечно-інформаційного маркетингу
Authors: Боровик, Ольга Борисівна
Issue Date: 2015
Publisher: Буковинський державний медичний університет
Citation: Боровик О. Б. Рекламна діяльність бібліотеки ВДНЗУ «УМСА» як одна зі складових бібліотечно-інформаційного маркетингу / О. Б. Боровик // Бібліотечні цінності в епоху сучасних інформаційних технологій : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, Чернівці, 14–15 травня 2015 року. – Чернівці, 2015. – С. 98–101.
Abstract: Рекламна діяльність бібліотеки як одна зі складових бібліотечно-інформаційного маркетингу будується з урахуванням потреб конкретних груп користувачів. Використовуючи різноманітні форми і методи рекламно-інформаційних бібліотечних технологій, ефективно організована пропаганда безумовно виконує основне завдання - підвищує престиж бібліотеки, демонструє користувачам, що бібліотека це інформаційно-освітній і культурний центр із широким спектром різноманітних послуг.
Keywords: бібліотека ВДНЗУ «УМСА»
бібліотечно-інформаційний маркетинг
рекламна діяльність
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/580
Appears in Collections:Наукові праці

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
reklamnaya_diyalnist.pdf1,61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.