Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/580
Назва: Рекламна діяльність бібліотеки ВДНЗУ «УМСА» як одна зі складових бібліотечно-інформаційного маркетингу
Автори: Боровик, Ольга Борисівна
Дата публікації: 2015
Видавець: Буковинський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Боровик О. Б. Рекламна діяльність бібліотеки ВДНЗУ «УМСА» як одна зі складових бібліотечно-інформаційного маркетингу / О. Б. Боровик // Бібліотечні цінності в епоху сучасних інформаційних технологій : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, Чернівці, 14–15 травня 2015 року. – Чернівці, 2015. – С. 98–101.
Короткий огляд (реферат): Рекламна діяльність бібліотеки як одна зі складових бібліотечно-інформаційного маркетингу будується з урахуванням потреб конкретних груп користувачів. Використовуючи різноманітні форми і методи рекламно-інформаційних бібліотечних технологій, ефективно організована пропаганда безумовно виконує основне завдання - підвищує престиж бібліотеки, демонструє користувачам, що бібліотека це інформаційно-освітній і культурний центр із широким спектром різноманітних послуг.
Ключові слова: бібліотека ВДНЗУ «УМСА»
бібліотечно-інформаційний маркетинг
рекламна діяльність
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/580
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Бібліотека

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
reklamnaya_diyalnist.pdf1,61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.