Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/580
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоровик, Ольга Борисівна-
dc.date.accessioned2017-10-04T11:15:53Z-
dc.date.available2017-10-04T11:15:53Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБоровик О. Б. Рекламна діяльність бібліотеки ВДНЗУ «УМСА» як одна зі складових бібліотечно-інформаційного маркетингу / О. Б. Боровик // Бібліотечні цінності в епоху сучасних інформаційних технологій : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, Чернівці, 14–15 травня 2015 року. – Чернівці, 2015. – С. 98–101.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/580-
dc.description.abstractРекламна діяльність бібліотеки як одна зі складових бібліотечно-інформаційного маркетингу будується з урахуванням потреб конкретних груп користувачів. Використовуючи різноманітні форми і методи рекламно-інформаційних бібліотечних технологій, ефективно організована пропаганда безумовно виконує основне завдання - підвищує престиж бібліотеки, демонструє користувачам, що бібліотека це інформаційно-освітній і культурний центр із широким спектром різноманітних послуг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБуковинський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectбібліотека ВДНЗУ «УМСА»uk_UA
dc.subjectбібліотечно-інформаційний маркетингuk_UA
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.titleРекламна діяльність бібліотеки ВДНЗУ «УМСА» як одна зі складових бібліотечно-інформаційного маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Бібліотека

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
reklamnaya_diyalnist.pdf1,61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.