Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5831
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрмола, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorКатеренчук, Іван Петрович-
dc.contributor.authorПустовойт, Ганна Леонідівна-
dc.contributor.authorТкаченко, Лідія Афанасіївна-
dc.contributor.authorКострікова, Юлія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-02-12T08:31:34Z-
dc.date.available2018-02-12T08:31:34Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗдоров'я – як основна професійна цінність сьогодняшнього студента-медика і майбутнього лікаря / Т. І. Ярмола, І. П. Катеренчук, Г. Л. Пустовойт, Л. А. [та ін.] // Формування здорового способу життя студентів-медиків засобами освіти : матеріали навч.-метод. конф. – Полтава, 2011. – С. 120–122.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5831-
dc.description.abstractВідзначимо, медицина не може дати відповідь на питання про сутність здоров'я, так як медицина вирішує проблеми хвороб, а не здоров'я. Розгляд «здоров'я» не тільки як медико-біологічної категорії, а й з позицій педагогіки та культури - необхідно і правомірно. Валеологія включає в себе дві складові частини: 1) теоретичну і 2) практичну валеологію. У рамках теоретичної валеології можуть бути виділені її наукові аспекти: медичний, біологічний, соціальний, психологічний, педагогічний, екологічний, культурологічний і т.д. У рамках практичної валеології слід виділяти два відносно самостійних розділи: 1) діагностична валеологія і 2) власне практична валеологія. При реалізації комплексного, міждисциплінарного підходу в аналізі проблеми «людина та її здоров'я» валеологічні знання набувають особливого значення у підготовці фахівців високої кваліфікації. Валеологія, без сумніву, в недалекому майбутньому стане одним з найважливіших науково-педагогічних напрямків у нашому столітті, але на наш погляд сьогодні їй приділяють недостатньо уваги. Хочеться вірити, що саме валеологія зможе перерости у велику самостійну науку і породить державну систему забезпечення здоров'я. Поки покладено лише початок, але, як вважав великий Піфагор: «Початок - половина цілого».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.subjectздоров´яuk_UA
dc.subjectпрофесійна цінністьuk_UA
dc.subjectстудент медикuk_UA
dc.titleЗдоров'я – як основна професійна цінність сьогодняшнього студента-медика і майбутнього лікаряuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZYOZ.pdf217,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.