Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5898
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерняк, Валентина Володимирівна-
dc.contributor.authorЧерняк, Валентина Владимировна-
dc.contributor.authorChernyak, V. V.-
dc.date.accessioned2018-02-13T14:43:29Z-
dc.date.available2018-02-13T14:43:29Z-
dc.date.issued2012-04-05-
dc.identifier.citationЧерняк В. В. Деякі аспекти викладання судової медицини / В. В. Черняк // Інноваційні інформаційні технології у вищій медичній освіті : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, Полтава, 5 квітня 2012 р. – Полтава, 2012. – С. 177–178.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.001.1-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5898-
dc.description.abstractДосвід викладання судової медицини показав, що поєднання сучасних тестових методик, навчально-, науково- й експертно- дослідницької роботи в процесі навчання судовоїмедицини є адекватно обґрунтованим і ефективним методом визначення рівня фахівця загальної освітньо-професійної підготовки зі спеціальності "лікувальна справа". Знання, отримані на лекціях та при самостійному опрацюванні спеціальної літератури, можуть стати дієвими тільки в тому випадку, коли студент набуває навички та вміння з можливістю їх подальшого використання на практиці. The experience of teaching forensic medicine has shown that the combination of modern test methods, educational-, scientific- and expert- research work in the process of training forensic medicine is an adequately justified and effective method of determining the level of a specialist in general educational and professional training in the specialty of "medical business". The knowledge gained in lectures and in the self-processing of special literature can become effective only when the student acquires skills and abilities with the possibility of their further use in practice. Опыт преподавания судебной медицины показал, что сочетание современных тестовых методик, учебно-, научно- и экспертно- исследовательской работы в процессе обучения судебной медицины является адекватно обоснованным и эффективным методом определения уровня специалиста общей образовательно-профессиональной подготовки по специальности "лечебное дело". Знания, полученные на лекциях и при самостоятельной обработке специальной литературы, могут стать действенными только в том случае, когда студент приобретает навыки и умения с возможностью их дальнейшего использования на практике.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.subjectсудова медицинаuk_UA
dc.subjectінтегративні завданняuk_UA
dc.subjectекспертизаuk_UA
dc.subjectинтегративные заданияuk_UA
dc.subjectсудебная медицинаuk_UA
dc.subjectэкспертизаuk_UA
dc.subjectforensic medicineuk_UA
dc.subjectexpertiseuk_UA
dc.subjectintegrative tasksuk_UA
dc.titleДеякі аспекти викладання судової медициниuk_UA
dc.title.alternativeНекоторые аспекты преподавания судебной медициныuk_UA
dc.title.alternativeSome aspects of teaching law medicineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра патологічної анатомії та судової медицини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Deyaki_aspekti_vikladannya_sudovoyi_meditsini.pdf95,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.