Пути оптимизации преподавания морфологических дисциплин иностранным студентам
Ескіз недоступний
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Анотація
В статье анализируются проблемы, которые возникают у иностранных студентов при изучении анатомии и гистологии на первом курсе. На основании проведенного анализа объективных трудностей, возникающих у иностранцев при изучении данных дисциплин, высказано предположение о целесообразности начала изучения анатомии и гистолгии во втором семестре, после интенсивного изучения в первом семестре социально-гуманитарных дисциплин. Предложено внедрение в учебный процесс системной интеграции, на основании модульной системы, между такими дисциплинами как анатомия, гистология, физиология и биохимия; У статті аналізуються проблеми, які виникають у іноземних студентів при вивченні анатомії і гістології на першому курсі. На підставі проведеного аналізу об'єктивних труднощів, що виникають у іноземців при вивченні зазначених дисциплін, висловлено припущення про доцільність початку вивчення анатомії і гістолгіі у другому семестрі, після інтенсивного вивчення в першому семестрі соціально-гуманітарних дисциплін. Запропоновано впровадження в навчальний процес системної інтеграції, на підставі модульної системи, між такими
дисциплінами як анатомія, гістологія, фізіологія і біохімія; The articles analyzes the problems that arise for
international students in the studying of anatomy and histology of the first year. Based on the analysis of the objective difficulties of foreigners in the study of these disciplines, suggested whether to start studying anatomy and gistolgii in the second semester, after intense study in the first semester of social and humanities. Proposed introduction in the educational process of system integration based on a modular system, between disciplines such as anatomy, histology, physiology, and biochemistry.
Опис
Ключові слова
иностранные студенты, морфологические дисциплины, учебный процесс, іноземні студенти, морфологічні дисципліни, навчальний процес, international students, morphological discipline, educational process
Бібліографічний опис
Старченко И. И. Пути оптимизации преподавания морфологических дисциплин иностранным студентам. / И. И. Старченко // Світ медицини та біології. – 2013. – № 2. – С. 173–175.