Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6192
Назва: | Політехнізм як освітня тенденція кінця XX початку XXI ст. |
Автори: | Білецька, Вікторія Вікторівна Билецкая, Виктория Викторовна Biletska, V. V. |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Дидаскал. - 2014. |
Бібліографічний опис: | Білецька В. В. Політехнізм як освітня тенденція кінця XX - початку XXI ст. / В. В. Білецька // Дидаскал. – 2014. – № 14. – С. 257–260. |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні в системі загальної середньої освіти України відбувається процес переосмислення пройденого шляху, пошуку нових перспективних напрямів розвитку. Докорінна зміна у суспільно-політичних та соціально-економічних сферах українського суспільства поряд із позитивними процесами демократизації та гуманізації виявила й суперечливі аспекти. Це, по-перше, недооцінка ролі й місця політехнічної освіти в підготовці до самостійного життя молоді; по-друге, відчуження школи від економіки та виробництва. Такі тенденції стали основою для пошуків виходу із кризової ситуації і поставили питання про вирішення проблеми підготовки школярів до праці. Тому на сьогодні необхідно з особистісно орієнованих і гуманістичних позицій розглядати роль трудової діяльності в процесі розвитку суспільства і окремої людини, а також переосмислити значення й місце політехнізму в системі шкільної освіти. |
Ключові слова: | технічна освіта ідеї політехнізму шкільна освіта національна програма "Освіта" |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6192 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bilecka 10.pdf | 184 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.