Педагогічна діяльність викладачів вищих медичних навчальних закладів: системний підхід
Ескіз недоступний
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Актуалізовано зміст понять «діяльність» і «педагогічна діяльність». Проаналізовано педагогічну діяльність викладачів вищих медичних навчальних закладів у контексті системного підходу. Уточнено функціональні компоненти педагогічної діяльності цієї категорії науково-педагогічних працівників; В статье актуализируется содержание понятий «деятельность» и «педагогическая деятельность». Проанализирована педагогическая деятельность преподавателей высших медицинских учебных заведений в контексте системного подхода. Уточнены функциональные компоненты педагогической деятельности этой категории научно-педагогических работников; The article foregrounds the content of concepts «activity» and «pedagogical activity». In the context of systematic approach, the analysis of pedagogical activity of lecturers at higher medical education institutions has been performed. The functional components of educational system have been redefined.
Опис
Ключові слова
системний підхід, педагогічна діяльність, вищий медичний навчальний заклад, функціональні компоненти, системный подход, педагогическая деятельность, высшее медицинское учебное заведение, функциональные компоненты, systematic approach, pedagogical activity, higher medical education institution, functional components
Бібліографічний опис
Бєляєва О. М. Педагогічна діяльність викладачів вищих медичних навчальних закладів: системний підхід / О. М. Бєляєва // Імідж сучасного педагога. – 2017. – № 1 (170). – С. 33–36.