Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6242
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєляєва, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorБеляева, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorBieliaieva, O. M.-
dc.date.accessioned2018-02-22T08:39:39Z-
dc.date.available2018-02-22T08:39:39Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБєляєва О. М. Професійно-педагогічна діяльність викладачів вищих медичних навчальних закладів у контексті системного підходу / О. М. Бєляєва // Світ медицини та біології. – 2014. – № 3 (45). – С. 182–185.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.12-61+371.32+168.5-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6242-
dc.description.abstractУ статті актуалізовано зміст понять «педагогічна діяльність» і «професійно-педагогічна діяльність». Проаналізовано професійно-педагогічну діяльність викладачів вищих медичних навчальних закладів у контексті системного підходу. Показано, що за своєю сутністю ця діяльність є інтегрованою, у якій поєднується предметний, науковий, психолого-педагогічний, ідеологічний і лікувальний (для викладачів клінічних кафедр) складові. Описано функціональні компоненти педагогічної системи, такі, як: мотиваційний, адаптивний, стимулювальний, кібернетичний, технологічний, діагностичний, моніторинговий, комунікативний і проектувальний; В статье актуализируется содержание понятий «педагогическая деятельность» и «профессионально-педагогическая деятельность». Проанализирована профессионально-педагогическая деятельность преподавателей высших медицинских учебных заведений в контексте системного подхода. Показан интегративный характер этой деятельности, объединяющей предметный, научный, психолого-педагогический, идеологический и лечебный (для преподавателей клинических кафедр) составляющие. Описаны функциональные компоненты педагогической системы такие, как: мотивационный, адаптивный, стимулятивный, кибернетический, технологический, диагностический, коммуникативный; The article foregrounds the content of concepts “pedagogical activity” and “professional pedagogical activity”. In the context of systematic approach, the analysis of professional pedagogical activity of lecturers at higher medical education institutions has been performed. It is displayed that this activity is inherently integrative, combining the following components: objective, scientific, psychological, pedagogical, ideological and therapeutic (for lecturers at clinical departments). The functional components of educational system, such as motivational, adaptive, stimulating, cybernetic, technologic, diagnostic, monitoring, communication and projecting have been presented.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсистемний підхідuk_UA
dc.subjectпрофесійно-педагогічна діяльністьuk_UA
dc.subjectвищий медичний навчальний закладuk_UA
dc.subjectсистемный подходuk_UA
dc.subjectпрофессионально-педагогическая деятельностьuk_UA
dc.subjectвысшее медицинское учебное заведениеuk_UA
dc.subjectsystematic approachuk_UA
dc.subjectprofessional pedagogical activityuk_UA
dc.subjecthigher medical education institutionuk_UA
dc.titleПрофесійно-педагогічна діяльність викладачів вищих медичних навчальних закладів у контексті системного підходуuk_UA
dc.title.alternativeПрофессионально-педагогическая деятельность преподавателей высших медицинских учебных заведений в контексте системного подходаuk_UA
dc.title.alternativeProfessional and pedagogical activity of higher medical education institunions` lecturers in the context of systematic approachuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Profesiino_pedahohichna_diialnist_vykladachiv.pdf242,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.