Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6261
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЕфендієва, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorЭфендиева, Светлана Николаевна-
dc.contributor.authorEfendiieva, S. M.-
dc.date.accessioned2018-02-22T10:53:26Z-
dc.date.available2018-02-22T10:53:26Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЕфендієва С. М. Становлення та розвиток інноваційних методів навчання в сучасній освіті / С. М. Ефендієва // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, Полтава, 24 березня 2016 р. – Полтава : Вид. відділу ВДНЗУ «УМСА». – С. 73–74.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6261-
dc.description.abstractУ статті схарактеризовано поняття методики предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL), визначено умови застосування, а також основні світові моделі реалізації. Проаналізовано світовий досвід застосування методики предметно-мовного інтегрованого навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.subjectпредметно-мовне інтегроване навчання (CLIL)uk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectпрограмні засобиuk_UA
dc.subjectполікультурний простірuk_UA
dc.titleСтановлення та розвиток інноваційних методів навчання в сучасній освітіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах
Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stanovlennia_ta_rozvytok_innovatsiinykh_metodiv.pdf369,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.