Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6262
Назва: | Система оцінювання знань як один із ключових аспектів новаторського досвіду В. Ф. Шаталова |
Автори: | Білецька, Вікторія Вікторівна Билецкая, Виктория Викторовна Biletska, V. V. |
Дата публікації: | 2013 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка |
Бібліографічний опис: | Білецька В. Система оцінювання знань як один із ключових аспектів новаторського досвіду В. Ф. Шаталова / В. Білецька // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. – 2013. – № 13. – С. 352–355. |
Короткий огляд (реферат): | Проблема оцінювання знань учнів є однією із найбільш суперечливих у світовій пе-дагогіці, оскільки на сьогодні надзвичайно гостро стоїть питання про якість шкільних знань. Не про ту якість, яка існує виключно на папері, а про ту, яка становить дійсну наукову цінність. Це є невід’ємною ознакою сучасних умов процесу глобалізації та ін-форматизації всіх сфер суспільного життя. Базовим компонентом навчально-виховного процесу є контроль знань, який націлений на об’єктивне визначення рівня оволодіння учнями матеріалу на кожному етапі навчання. Оцінка здатна регулювати навчально-пізнавальну діяльність, позитивно впливати на її характер, а також бути важливим стимулом у подальшому навчанні. |
Ключові слова: | контроль знання оцінювання знань передовий педагогічний досвід |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6262 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
120.pdf | 163,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.