Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6270
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарова, Евгения Евгеньевна-
dc.contributor.authorГончарова, Євгенія Євгенівна-
dc.contributor.authorHoncharova, Y. Y.-
dc.date.accessioned2018-02-22T12:22:28Z-
dc.date.available2018-02-22T12:22:28Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГончарова Е. Е. Роль мотивации в разработке оптимального варианта организации дифференциации обучения будущих учителей иностранного языка / Е. Е. Гончарова // Вестник академии знаний. – 2013. – № 3 (6). – С. 103–106.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6270-
dc.description.abstractОбъектом исследования автора является дифференцированное обучение будущих учителей иностранного языка в высших педагогических учебных заведениях. На основе теоретического исследования научной литературы автор анализирует роль мотивации в организации диффренциации обучения иностранного языка; The object of the author’s investigation is the differentiation of teaching foreign language process at higher school. On the basis of theoretical generalization of scientific literature the author points out the role of motivation in differentiated teaching of foreign language.uk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.subjectдифференциацияuk_UA
dc.subjectмотивацияuk_UA
dc.subjectвысшее педагогическое образованиеuk_UA
dc.subjectцелиuk_UA
dc.subjectиностранные языкиuk_UA
dc.subjectdifferentiationuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjecthigher pedagogical educationuk_UA
dc.subjectgoalsuk_UA
dc.subjectforeign languagesuk_UA
dc.titleРоль мотивации в разработке оптимального варианта организации дифференциации обучения будущих учителей иностранного языкаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Role_motivation.pdf196,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.