Про деякі шляхи оптимального поєднання методів і засобів навчання у процесі викладання гуманітарних дисциплін
Ескіз недоступний
Дата
2000
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія"
Анотація
Вибір оптимальних методів, форм і засобів спирається на те, що не було, немає і не буде яких-небудь універсальних підходів до навчання, які б спрацьовували в будь-якій педагогічній ситуації. Ті ж самі методи і форми роботи в деяких ситуаціях будуть корисними, а в інших – неефективними. Успішне вирішення певного педагогічного завдання можливе лише при поєднанні методів, форм і засобів роботи. Керівництво цим дидактичним принципом дає викладачам право вибору методів і форм роботи на науковій підставі. Тому викладачі вишу мають виявляти творчий і раціоналізаторський підхід до справи, ініціативу.
Таким чином, принцип оптимального поєднання методів і засобів навчання спонукає всіх викладачів до методичної творчості. Але головне те, що цей дидактичний принцип відкриває перед викладачами широку можливість для використання досвіду інших досвідчених педагогів, а також для власної дослідницької діяльності в галузі педагогіки.
Висвітлений досвід послідовного впровадження принципу оптимального поєднання методів і засобів навчання під час викладання предметів "Українська і зарубіжна культура" та "Ділова українська мова"
Опис
Ключові слова
дидактичний принцип, оптимізація, українська і зарубіжна культура, ділова українська мова, переклад тексту, редагування тексту
Бібліографічний опис
Лещенко Т. О. Про деякі шляхи оптимального поєднання методів і засобів навчання у процесі викладання гуманітарних дисциплін / Т. О. Лещенко // Дидактичні принципи навчання та їх реалізація у вищій медичній школі : матеріали конф. – Полтава, 2000.– С. 57–59.